Češi utratili v e-shopech o 16 procent více

Uplynulý rok potvrdil i nadále rostoucí trend obliby nákupu na internetu. Ve 37 200 českých e-shopech utratili Češi o 16 procent více peněz než během loňského roku. Nejvíce utráceli druhé a třetí prosincové pondělí, kdy vyvrcholily nejen vánoční, ale také celoroční internetové nákupy. Vyplývá to z hodnocení nákupního portálu Heureka.cz, platební brány PayU v ČR a obchodního portálu Aukro.cz. Mezi sortimentem, který byl letos nejoblíbenější, opět vévodila elektronika, jejíž podíl tvoří téměř 30 procent. Nejdynamičtěji se zvedal zájem o zboží z kategorie kosmetika a zdraví (+29 procent) nebo oblečení a móda (+15 procent). Velkým hitem a kategorií, která v tomto roce poroste doslova raketově, budou potraviny.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová