Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi utratili v e-shopech o 16 procent více

Uplynulý rok potvrdil i nadále rostoucí trend obliby nákupu na internetu. Ve 37 200 českých e-shopech utratili Češi o 16 procent více peněz než během loňského roku. Nejvíce utráceli druhé a třetí prosincové pondělí, kdy vyvrcholily nejen vánoční, ale také celoroční internetové nákupy. Vyplývá to z hodnocení nákupního portálu Heureka.cz, platební brány PayU v ČR a obchodního portálu Aukro.cz. Mezi sortimentem, který byl letos nejoblíbenější, opět vévodila elektronika, jejíž podíl tvoří téměř 30 procent. Nejdynamičtěji se zvedal zájem o zboží z kategorie kosmetika a zdraví (+29 procent) nebo oblečení a móda (+15 procent). Velkým hitem a kategorií, která v tomto roce poroste doslova raketově, budou potraviny.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)