Časopiseckou divizi Mafry zastřešuje Nachtigall

Nová divize magazínů mediálního domu Mafra sjednocuje segment časopisů v rámci mediální skupiny Mafra. Magazíny bude zastřešovat ředitel strategického rozvoje František Nachtigall, který do Mafry přišel v loňském roce z vydavatelství Empresa Media a uvedl na trh časopis Téma. Právě oblast časopisů a magazínů mediální dům v poslední době rozvíjí. Do nové divize bude spadat titul Téma a pak i vkládané magazíny Ona Dnes, Test Dnes, Doma Dnes, Magazín Dnes+TV, Rodina Dnes, Víkend Dnes a City Life. Podle Nachtigalla má nová struktura umožnit lepší synergii mezi Tématem a budoucími projekty v rámci skupiny.

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
lego_mustard