Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

C&A testuje print lajky

Oděvní řetězec C&A potvrzuje v Brazílii svou roli inovátora v oblasti sociálních médií. V magazínu Contigo umístil inzerát opatřený funkčním facebookovým tlačítkem „like“. Čtenáři tak mohli sdílet své názory na aktuální kolekci, aniž by z kapsy vytáhli chytré telefony. C&A na tomto jednorázovém projektu, jenž si vyžádal nemalé náklady, spolupracoval s Microsoftem a poskytovatelem internetových služeb TIM. Tlačítko like mělo v sobě zabudovaný čip, který si uměl uložit informace o čtenáři a propojit je s internetem. Aby se tak stalo, museli si ovšem čtenáři předem přes svůj facebookový profil objednat výtisk Contiga. Každý poslaný výtisk byl pak personalizován podle příjemce. Dávat své „lajky“ mohli i zákazníci obchodu C&A v Sao Paulu. Koncept kampaně pochází od agentury DM9DDB.

null

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu