Oděvní řetězec C&A potvrzuje v Brazílii svou roli inovátora v oblasti sociálních médií. V magazínu Contigo umístil inzerát opatřený funkčním facebookovým tlačítkem „like“. Čtenáři tak mohli sdílet své názory na aktuální kolekci, aniž by z kapsy vytáhli chytré telefony. C&A na tomto jednorázovém projektu, jenž si vyžádal nemalé náklady, spolupracoval s Microsoftem a poskytovatelem internetových služeb TIM. Tlačítko like mělo v sobě zabudovaný čip, který si uměl uložit informace o čtenáři a propojit je s internetem. Aby se tak stalo, museli si ovšem čtenáři předem přes svůj facebookový profil objednat výtisk Contiga. Každý poslaný výtisk byl pak personalizován podle příjemce. Dávat své „lajky“ mohli i zákazníci obchodu C&A v Sao Paulu. Koncept kampaně pochází od agentury DM9DDB.