Audi spustí ofenzivu modelů

Značka Audi společnosti Porsche ČR chystá v roce 2015 marketingovou a modelovou ofenzivu. V jejím rámci se chystá postupně představit modely Audi A1 a Q3, během první poloviny roku ještě model Q7, po něm by měl přijít model A8 a ke konci roku nový model A4. Uvedl to minulý týden generální ředitel Porsche ČR Franz Pommer. Ofenziva navazuje na loňské uvedení faceliftu modelu Audi A7, nového Audi TT a modelu A6. Reklamní partneři firmy se přitom nemění. Na komunikaci pracuje kreativní sdružení Sooo, PR aktivity má na starost agentura AC&C Public Relations a eventy spojené se zkušebními jízdami zajišťuje Perform Production. O mediální plánování a nákup se stará agentura Mediacom, digitální kampaně zajišťuje H1.cz. V komunikaci se chce Audi zaměřit právě na „driving experiences“, tedy na zážitkové jízdy. (Více na str. 12

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist