Audi spustí ofenzivu modelů

Značka Audi společnosti Porsche ČR chystá v roce 2015 marketingovou a modelovou ofenzivu. V jejím rámci se chystá postupně představit modely Audi A1 a Q3, během první poloviny roku ještě model Q7, po něm by měl přijít model A8 a ke konci roku nový model A4. Uvedl to minulý týden generální ředitel Porsche ČR Franz Pommer. Ofenziva navazuje na loňské uvedení faceliftu modelu Audi A7, nového Audi TT a modelu A6. Reklamní partneři firmy se přitom nemění. Na komunikaci pracuje kreativní sdružení Sooo, PR aktivity má na starost agentura AC&C Public Relations a eventy spojené se zkušebními jízdami zajišťuje Perform Production. O mediální plánování a nákup se stará agentura Mediacom, digitální kampaně zajišťuje H1.cz. V komunikaci se chce Audi zaměřit právě na „driving experiences“, tedy na zážitkové jízdy. (Více na str. 12

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk