Audi spustí marketingovou ofenzivu

Společnost Porsche ČR připravuje uvedení dalších nových modelů Audi provázených řadou marketingových aktivit, které naváže na její podzimní ofenzivu a začne v únoru. Kromě tradičního mediálního mixu spoléhá značka Audi zejména na venkovní aktivity, které mají potenciálním zákazníkům zprostředkovat zážitek s jízdou v nových vozech. Zástupci Porsche ČR to uvedli minulý týden.

Audi představí veřejnosti nové modely A1, Q3 a během prvního pololetí ještě model Q7 s rozšířenou nabídkou asistenčních systémů. V průběhu roku by se měla přidat ještě česká premiéra vozu A8 a ke konci roku představení modelu A4. Marketingová ofenziva bude mimo jiné zahrnovat takzvané driving experience eventy, pořádané zejména v tradičním českém lyžařském středisku Špindlerově Mlýně, ale také product placement, dealerské poradenství a rozšíření palety doplňkových služeb, zahrnující například pojištění, financování, servis a podobně. Stávající agentury se nebudou podle generálního ředitele Porsche ČR Franze Pommera měnit. Vedle spolupráce se Špindlerovým Mlýnem navázala značka Audi loni v prosinci spolupráci se Svazem lyžařů České republiky, a to zejména z toho důvodu, že horské prostředí a lyžování se dobře hodí ke komunikaci pohonu všech čtyř kol, který je pro modely Audi typický.

Od poloviny roku se firma víc soustředí na zážitkové jízdy a eventy, a to jak ve větším rámci v Praze a Špindlerově Mlýně, tak i u jednotlivých dealerů, kde budou rozšířeny možnosti zkušebních jízd.


Audi představí nové modely A1, Q3 a Q7. Mezi hlavní marketingové aktivity se zařadí zážitkové jízdy.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen