Společnost Porsche ČR připravuje uvedení dalších nových modelů Audi provázených řadou marketingových aktivit, které naváže na její podzimní ofenzivu a začne v únoru. Kromě tradičního mediálního mixu spoléhá značka Audi zejména na venkovní aktivity, které mají potenciálním zákazníkům zprostředkovat zážitek s jízdou v nových vozech. Zástupci Porsche ČR to uvedli minulý týden.
Audi představí veřejnosti nové modely A1, Q3 a během prvního pololetí ještě model Q7 s rozšířenou nabídkou asistenčních systémů. V průběhu roku by se měla přidat ještě česká premiéra vozu A8 a ke konci roku představení modelu A4. Marketingová ofenziva bude mimo jiné zahrnovat takzvané driving experience eventy, pořádané zejména v tradičním českém lyžařském středisku Špindlerově Mlýně, ale také product placement, dealerské poradenství a rozšíření palety doplňkových služeb, zahrnující například pojištění, financování, servis a podobně. Stávající agentury se nebudou podle generálního ředitele Porsche ČR Franze Pommera měnit. Vedle spolupráce se Špindlerovým Mlýnem navázala značka Audi loni v prosinci spolupráci se Svazem lyžařů České republiky, a to zejména z toho důvodu, že horské prostředí a lyžování se dobře hodí ke komunikaci pohonu všech čtyř kol, který je pro modely Audi typický.
Od poloviny roku se firma víc soustředí na zážitkové jízdy a eventy, a to jak ve větším rámci v Praze a Špindlerově Mlýně, tak i u jednotlivých dealerů, kde budou rozšířeny možnosti zkušebních jízd.
Audi představí nové modely A1, Q3 a Q7. Mezi hlavní marketingové aktivity se zařadí zážitkové jízdy.