Co návštěvníkům LiSummitu pro úspěch nejen na síti poradily top osobnosti českého a slovenského LinkedInu, se dočtete v aktuálním vydání Marketing & Media.
Podle společnosti Future Sales je na českém LinkedIn 2,11 milionu uživatelů, tedy přes 40 procent zaměstnaných nebo podnikajících, a na Slovensku 625 tisíc. Lidé snažící se vyniknout ale pořád mají šanci – prostor jim nabízí fakt, že v Česku je skutečně aktivních jen 2,54 procenta lidí.
„Zjistili jsme například, že 39 procent aktivních uživatelů českého LinkedInu sleduje CEO a velké šéfy podniků. Ti se mě ptají, jak se dostat do žebříčku. Říkám jim, že to není jednoduché a je za tím hodně práce,“ prohlásil pořadatel konference a konzultant Martin Hošek, který konferencí provázel společně s Luďkem Staňkem.
Proč by měli být nejen CEO na LinkedIn aktivní, jak si na síti budovat přítomnost a vliv, jak k tomu využít video i na co si dát pozor, si přečtěte v plném znění zde.