Reklama
Megaboard

Když LinkedIn získá slávu i investory

© MAM

Co návštěvníkům LiSummitu pro úspěch nejen na síti poradily top osobnosti českého a slovenského LinkedInu, se dočtete v aktuálním vydání Marketing & Media.

Podle společnosti Future Sales je na českém LinkedIn 2,11 milionu uživatelů, tedy přes 40 procent zaměstnaných nebo podnikajících, a na Slovensku 625 tisíc. Lidé snažící se vyniknout ale pořád mají šanci – prostor jim nabízí fakt, že v Česku je skutečně aktivních jen 2,54 procenta lidí.

„Zjistili jsme například, že 39 procent aktivních uživatelů českého LinkedInu sleduje CEO a velké šéfy podniků. Ti se mě ptají, jak se dostat do žebříčku. Říkám jim, že to není jednoduché a je za tím hodně práce,“ prohlásil pořadatel konference a konzultant Martin Hošek, který konferencí provázel společně s Luďkem Staňkem.

Proč by měli být nejen CEO na LinkedIn aktivní, jak si na síti budovat přítomnost a vliv, jak k tomu využít video i na co si dát pozor, si přečtěte v plném znění zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále