CEO Linda Yaccarino sdílela tento údaj ve čtvrtek na sociálních sítích, zřejmě ve snaze zmírnit tlak na Muskovo X.
Yaccarino zprávu zveřejnila v době, kdy společnost, dříve známá jako Twitter, riskuje ztrátu až 75 milionů dolarů na příjmech z reklamy do konce roku, protože velké značky pozastavují své marketingové kampaně na platformě, jak uvádí New York Times. Společnost X pravidelně nezveřejňuje uživatelská data a nebylo možné ji okamžitě zastihnout, aby data zasadila do širšího kontextu. Nevíme tedy, jak si prosincové registrace stojí v porovnání s průměrem, ani proč Yaccarino číslo zveřejnila. Již v červenci Elon Musk například uvedl, že měla platforma 540 milionů uživatelů za měsíc.
Společnosti, mezi které patří Apple, Disney, Warner Bros Discovery, Comcast, Lions Gate Entertainment, Paramount Global a IBM, v listopadu uvedly, že pozastavují své reklamní aktivity na sociální síti X. Trnem v oku jim jsou některá kontroverzní vyjádření samotného Elona Muska. Ten prchající inzerenty proklel. Společnostem se nelíbil jeho souhlas s uživatelem, který nepravdivě tvrdil, že Židé podněcují nenávist vůči bílým lidem.
A to není vše. Hlídací skupina Media Matters vydala zprávu, ve které dokládá, že našla reklamy od významných společností umístěné vedle příspěvků na síti X, které podporovaly nacismus. Platforma viní Media Matters z pomluvy a na konci listopadu na ni podala žalobu.