Reklama
Megaboard

X má v prosinci 10 milionů nových uživatelů, uvedla bez kontextu CEO

CEO Linda Yaccarino sdílela tento údaj ve čtvrtek na sociálních sítích, zřejmě ve snaze zmírnit tlak na Muskovo X.

Yaccarino zprávu zveřejnila v době, kdy společnost, dříve známá jako Twitter, riskuje ztrátu až 75 milionů dolarů na příjmech z reklamy do konce roku, protože velké značky pozastavují své marketingové kampaně na platformě, jak uvádí New York Times. Společnost X pravidelně nezveřejňuje uživatelská data a nebylo možné ji okamžitě zastihnout, aby data zasadila do širšího kontextu. Nevíme tedy, jak si prosincové registrace stojí v porovnání s průměrem, ani proč Yaccarino číslo zveřejnila. Již v červenci Elon Musk například uvedl, že měla platforma 540 milionů uživatelů za měsíc.

Společnosti, mezi které patří Apple, Disney, Warner Bros Discovery, Comcast, Lions Gate Entertainment, Paramount Global a IBM, v listopadu uvedly, že pozastavují své reklamní aktivity na sociální síti X. Trnem v oku jim jsou některá kontroverzní vyjádření samotného Elona Muska. Ten prchající inzerenty proklel. Společnostem se nelíbil jeho souhlas s uživatelem, který nepravdivě tvrdil, že Židé podněcují nenávist vůči bílým lidem.

A to není vše. Hlídací skupina Media Matters vydala zprávu, ve které dokládá, že našla reklamy od významných společností umístěné vedle příspěvků na síti X, které podporovaly nacismus. Platforma viní Media Matters z pomluvy a na konci listopadu na ni podala žalobu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále