Na konkurenční platformě Facebook je Business Manager nedílnou součástí správy reklam už od roku 2014, pro LinkedIn je Business Manager ovšem revolucí až letošního roku.
Pro řadu společností je přitom Business Manager nejen zásadním zjednodušením správy reklamy v celém systému této sítě profesionálů, ale hlavně dalším bezpečnostním prvkem pro konzistentní správu reklamních účtů a uživatelských oprávnění.
„Víme, že jste nás o možnost zjednodušení správy uživatelů, reklamních účtů, stránek a firem žádali. Dnes vám s radostí mohu představit LinkedIn Business Manager, naši novou centralizovanou platformu, která vám pomůže efektivně spravovat firemní aktivity z jednoho místa,“ napsala na svůj profil Gyanda Sachdeva, viceprezidentka pro rozvoj produktu LinkedIn.
Co vám nový Business Manager zjednoduší
Ukaž a panuj – nově můžete přehledně spravovat váš tým, reklamní účty, stránky a partnerství z jednoho ovládacího panelu. Snadno se tak můžete pohybovat napříč Business Managerem, správcem kampaní i stránkami.
Uspoř čas – zjednodušte si administrativu spojenou s nastavováním oprávnění, fakturací a soustřeďte se na výkon kampaní. Měsíční faktury si můžete stahovat přímo z rozhraní.
Oslovujte efektivně – sdílením a aktualizací publik napříč reklamními účty ušetříte čas, který můžete věnovat exekuci kampaní.
LinkedIn chce s novou centralizovanou správou maximalizovat efektivitu komunikace svých B2B zákazníků a nechat je soustředit se na tvorbu kampaní, a to zcela zdarma. Business Manager testovaly i agentury: GroupM Kanada, Merkle B2B, VMware a Xero.
Spuštění je globálně v plánu již v nadcházejících týdnech.
Slyšíte padat ten kámen? Já až sem. Už jsem upřímně nedoufal, že něco takového přijde a tak věřím, že budu mluvit za všechny správce sociálních sítí a reklamních kampaní, když si neodpustím mé uctivé DÍKY bez rýpavé otázky. Kde jste se zasekli posledních 5 let?!