Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Virtuální influencerka Emma láká turisty do Německa

Německá turistická centrála (DZT) představila virtuální influencerku Emmu, využívající umělou inteligenci pro mezinárodní marketing Německa. Emma je interaktivní ambasadorkou, která 24/7 inspiruje cestovatele k návštěvě Německa a vytváření zážitků. Dlouhodobým cílem je začlenit ji do digitální komunikační strategie DZT.

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, vysvětluje: „Uvedením Emmy jako virtuální influencerky jsme učinili další krok v naší digitální strategii. Aplikace umělé inteligence hrají důležitou roli při doplňování a technologické podpoře komunikace naší značky. V cestě za zákazníkem může Emma působit jako inovativní stavitel mostů mezi potenciálními cestujícími a skutečnými, nezapomenutelnými zážitky v Německu již ve fázi inspirace.“

Emma bude pracovat vedle úspěšně zavedených struktur našeho influencer marketingu. Díky spolupráci s „tradičními“ influencery se nám v loňském roce podařilo dosáhnout 148 milionů zobrazení na sociálních sítích. Strategie DZT v oblasti umělé inteligence využívá technologické inovace, které sice nemohou nahradit osobní zážitky a setkání v Německu jako cestovní destinaci, ale mohou pomoci optimalizovat cestu poskytnutím kvalitních informací.“

Reklama
Know

Projekt virtuální influencerky byl vyvinut DZT ve spolupráci s agenturou Startup Creatorza použitím nejmodernějších technologií. 

„Persona“: Emma je moderní, kosmopolitní Berlíňanka, která je v digitálním světě jako doma. Tato třicátnice se zálibou v technologiích a cestování spojuje lásku k novým technologiím s vášní pro cestování po Německu. Na svém instagramovém kanálu @EmmaTravelsGermany inspiruje Emma své fanoušky k cestám do Německa, doprovází je na jejich cestách a sdílí s nimi své zážitky zábavnou a poučnou formou. V dlouhodobém horizontu bude Emma nejen poskytovat informace, ale také působit jako osobní společník na cestách a vytvářet personalizované cestovní trasy přizpůsobené individuálním zájmům uživatelů.

Technické zázemí: Emma je „digitální člověk“ plně vytvořený umělou inteligencí. Díky pokročilým „Deep-Learning“ algoritmům a „Large Language“ modelům (LLM) dokáže komunikovat se svými fanoušky v rámci chatu ve více než 20 jazycích, včetně češtiny. Do konce roku bude virtuální asistent také schopen přistupovat nejen k informacím na webu germany.travel, ale také k datům ze znalostního grafu DZT v reálném čase.

Rostoucí význam umělé inteligence v rámci aktivit DZT 

S projektem „Emma“ otevírá DZT novou kapitolu ve využívání umělé inteligence, která již ovlivňuje mnoho oblastí: ve spolupráci s mezinárodním cestovním ruchem, v komunikaci se zákazníky a v marketingu.

Globální online cestovní kanceláře se stále více spoléhají na umělou inteligenci při analýze a optimálním prodeji turistických nabídek po celém světě. DZT tento trend podporuje svým Open-Data projektem: ve znalostním grafu DZT je již k dispozici více než půl milionu strojově čitelných datových souborů o turistických atrakcích, prohlídkách a akcích, a také údaje o infrastruktuře. Tato data zlepšují viditelnost turistické nabídky v Německu na mezinárodních online platformách.

Při oslovování koncových spotřebitelů pomáhá umělá inteligence přesněji porozumět zákazníkům a poskytovat jim nabídky na míru. Například chatbot s podporou umělé inteligence odpovídá na dotazy zákazníků na webových stránkách DZT nepřetržitě od roku 2020 a webová stránka DZT již nějakou dobu využívá umělou inteligenci také k inspiraci koncových zákazníků v oblasti imerzivních technologií, jako je virtuální realita, rozšířená realita a Smart Speaker aplikace.

Aplikace umělé inteligence jsou již integrovány do každodenní práce DZT. Existuje široká škála možných využití, zejména v oblasti marketingu. DZT využívá tyto aplikace při vývoji a realizaci digitálních marketingových nástrojů, například k vytváření materiálů, jako jsou obrázky a videa, ke generování textů, k překladům a při grafickém designu. Prostřednictvím transparentní komunikace DZT zajišťuje, aby se s možnostmi, které aplikace umělé inteligence nabízejí, zacházelo odpovědně.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)