Tuzemské zastoupení nábytkářské společnosti bude s novou ambasadorkou Taťánou Kuchařovou spolupracovat na sociálních sítích, výběru produktů a v interiérovém designu.
Vivense, evropská značka nábytku a bytových doplňků, oficiálně oznámila novou spolupráci s Miss World 2006, topmodelkou a ambasadorkou OSN udržitelnosti SDGs Taťánou Kuchařovou. Stala se tváří místního zastoupení brandu, spolupráce se týká zejména propagace značky na sociálních sítích, ale také zajímavého interiérového designu a vlastního výběru produktů – Iconic Selection by Tatiana Kucharova.
Jí vybraná škála produktů odráží různé styly, od boho a provence až po moderní nábytek, přičemž výběr představuje průřez různými cenovými vrstvami. Taťána bude mít tuto vlastní sekci na webu značky, kde zákazníci budou moci prozkoumat právě její oblíbené produkty a vybrané kombinace.


„Jsem nadšená, že mohu být součástí tohoto vzrušujícího projektu. Vivense je značka, kterou jsem si oblíbila pro jedinečný design a nekonečné kreativní možnosti,“ řekla Kuchařová. „Těším se, až moji Iconic Selection představíme zákazníkům.“
Spolupráce s influencery a celebritami je dalším krokem v ambiciózním plánu Vivense na českém trhu, kde už nabízí nabízí téměř deset tisíc produktů. „Těšíme se, co nové aktivity přinesou. Navíc letos plánujeme otevření pobočky, která je součástí naší strategie růstu a zároveň další potvrzení naší důvěry v český trh. Chceme co nejdříve uvítat naše zákazníky i osobně,“ dodává Nina Třísková, country manažerka značky.
Taťána Kuchařová je první ze série ambasadorů, které Vivense plánuje představit. Tyto osobnosti budou mít klíčovou roli při šíření jména značky a jejího přístupu k bydlení a designu.