Digitální fullservisová agentura Marketup zajišťuje od ledna 2023 kompletní správu digitálních kampaní pro dodavatele energií E.ON. V minulém roce uspěla i u dalších klientů a prodloužila také některé dosavadní spolupráce.
V případě E.ON agentura zvítězila v dvoukolovém tendru, který probíhal od července do listopadu 2022. Dlouhodobá spolupráce zahrnuje kompletní správu výkonnostních i brandových online kampaní pro komodity elektřinu a plyn, fotovoltaiku a tepelnou techniku (platformy Google Ads, Seznam Sklik, Google Marketing Platform DV360) a dále přímé nákupy, datovou analytiku a reporting. Dosud E.ON v této oblasti spolupracoval s agenturou Acomware.
„E.ON je druhý největší poskytovatel energií na českém trhu a jeho dlouhodobou strategií je být lídrem v šíři a kvalitě digitálních služeb. To se mu velmi daří a je bezesporu po řadu let inovační jedničkou v této oblasti mezi dalšími energetickými hráči,“ říká Miroslav Král, CEO Marketup. „E.ON hledal partnera, který má robustní know-how a zkušenosti, vyhoví jeho vysokým nárokům a dále jej posune v rozvoji digitálních služeb. Jsme nadšeni, že si E.ON v náročném výběrovém řízení zvolil naši agenturu a těšíme se na dlouhodobou spolupráci.“
Marketup během druhé poloviny minulého roku zvítězil také v dalších tendrech. Pro Datart nově spravuje YouTube kanál, a to včetně kreativní a produkční práce spojené s tvorbou videoobsahu a zajišťování online kampaně pro podporu videí. Pro největší českou vzdělávací online platformu Seduo, která je součástí skupiny LMC s.r.o., zajišťuje od ledna 2023 kompletní správu digitální komunikace na sociálních sítích. Zároveň přebírá brandové a výkonnostní kampaně pro weby Seduo.cz a Seduo.sk. Od září roku 2022 spolupracuje Marketup se společností Mailstep, lídrem na trhu v oblasti profesionálního fulfillmentu pro e-shopy ve střední a východní Evropě. Pro klienta zajišťuje B2B komunikaci, a to jak výkonnostní, tak brandové kampaně zaměřené na segment e-shopů, které řeší své skladové prostory či finishing zakázek.
Z dosavadních klientů došlo k rozšíření spolupráce s GrandOptical (e-commerce projekty a od dubna 2022 kompletní digitální komunikace), s XXXLutz, kde Marketup pokrývá i tvorbu samostatného obsahu pro online komunikaci, či s Komerční bankou, pro kterou nově od prosince 2022 poskytuje konzultační služby v zavádění social sellingu v segmentu malých a středních firem.