Reklama
Megaboard

VR a eventy. Dva byznysy, které se doplňují

Večírky, oslavy, ale i virtuální realita. O možnostech, které nabízí prostor Václavák 22, hovoří Michael Rytíř, CEO společnosti Torch Entertainment.

I druhý ročník slavnostního večera Agentury roku hostil unikátní prostor Václavák 22, který se nachází ve druhém patře funkcionalistické ozdoby Václavského náměstí – v Hotelu Juliš. Významné dílo české architektury je postavené podle návrhu proslulého architekta Pavla Janáka. V místech někdejší kavárny a cukrárny se dnes pořádají společenské akce, svatby a další eventy.

Kromě eventů pro firmy provozujete na Václaváku 22 také VR Play Park. Jak jste se k tomuto místu dostali?

Začínali jsme s jednou únikovou hrou ve virtuální realitě v malé kanceláři, kde bylo šest počítačů a lidé si přišli zahrát jednu ze dvou her. Poté jsme se přestěhovali do většího prostoru, který ale stále nesplňoval naše požadavky. Naše vize byla od začátku zábavní park, tedy místo, kde je několik atrakcí, místo pro posezení a občerstvení, díky čemuž bychom mohli dělat narozeninové oslavy, rozlučky se svobodou nebo teambuildingy. Jednoho dne mi zavolal jeden realitní makléř a nabídl mi tohle místo, takže to byla vážně náhoda.

Předtím jste vaše atrakce vozili na „cizí“ eventy?

Přesně tak, my jsme tehdy ani pořádně nevěděli, jak eventy fungují. Když jsme získali Václavák 22, spojil jsem se s kamarádem, který pracoval v jedné eventovce a ten nám pomohl byznys rozjet. Do eventů jsme se tak pořádně obuli až s příchodem na Václavák 22.

Chodí si k vám dnes lidé vyzkoušet VR, nebo spíš pořádáte firemní večírky?

Jsou to dva byznysy, které se hezky doplňují. Eventy nebo firemní akce jsou záležitost všedních dnů, o víkendu zase funguje VR Play Park.

Kdo je typický návštěvník VR Play Parku?

Typický návštěvník je skupinka mladých dospělých a také turisti, kteří přijeli do Prahy. Často také rodinky s dětmi. My ale primárně cílíme právě na mladší dospělé, kteří mají relativně hodně času, nemají ještě rodiny, a tak si mohou chodit zahrát s partou kamarádů.

Stává se vám, že pořádáte třeba večírek a firma má zájem využít váš VR Play Park?

Ano, hodně často se to děje například na předvánočních večírcích. Firmy si pronajmou prostor a my jim k tomu ještě zařídíme virtuální realitu jako doprovodný program. Většinou se jedná o atrakce, které vozíme i na jiné akce, tedy krátké hry hodící se na eventy. Když máte akci, kde je 150 lidí, potřebujete něco krátkého a úderného. 

Druhou možností jsou teambuildingy, kdy si tým 20–60 lidí soukromě uzavře VR Play Park a my jim vytvoříme harmonogram atrakcí, aby se všichni vystřídali.

Jaké máte plány do budoucna?

Aktuálně chceme výrazně vyplnit naši kapacitu. Než naplánujeme expanzi, chceme ještě co nejvíce vytěžit současnou provozovnu, což se nám ještě na 100 procent nepodařilo. Ať už se bavíme o počtu akcí, kterých je každým rokem čím dál více nebo pravidelném provozu baru, který je tady připraven. Minulý týden jsme tu měli například Stand up vystoupení, tenhle týden tady máme zase beer pong turnaj. Snažíme se to rozjet tak, aby prostor fungoval i večer po zavření VR Play Parku.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále