Škoda originálně využila reklamní prostor v rámci pražského utkání NHL, kdy místo klasického reklamního spotu nabídla divákům u televizních obrazovek TV Nova velkolepou honičku aut s obřím žralokem a predátorem přímo na ledové ploše O2 areny.
To vše s využitím nejmodernější technologie a v rámci mixování reality s tou virtuální. 3D animaci vyrobila fan experience agentura Go4Gold. V rámci NHL se podobná reklama objevila poprvé v historii letos v květnu, podruhé pak v pátek Praze.
„Přesvědčili jsme diváky, že se dívají na led O2 arény, kde Škoda prezentuje svoje speciálně upravené vozy, najednou se ale stalo něco nečekaného,“ popisuje originální aktivaci automobilky kreativní ředitel Go4Gold Tadeáš Drahorád. Fikce se podařilo dosáhnout díky věrohodným 3D modelům, ale i speciálním senzorům a softwaru české firmy ISG. Podobné reklamy jsou přitom ve světě ojedinělé, v Americe se s nimi teprve začíná.
„Je to unikátní projekt v kontextu celé Evropy, nic podobného se tady dosud nerealizovalo. Díky této technologii mohou značky přinášet fanouškům v rámci svého partnerství zcela jedinečné zážitky, díky kterým bude možné diváka vtáhnout do děje tak jako nikdy dřív,“ říká Drahorád. Koncept a realizace téměř minutové virtuální animace vznikal několik měsíců. Kromě designerů z Go4Gold se na něm podílely i produkční agentura IMA, O2 TV Production.
„Toto technologicky zcela inovativní pojetí prezentace naší značky jenom podtrhuje naše ambice na poli vývoje našich produktů a zároveň dlouhodobou strategii sponzoringových aktivit značky Škoda, ve které hraje stěžejní roli sportovní fanoušek,“ říká Vítězslav Pelc z oddělení strategie sponzoringu a speciálních projektů Škoda Česká republika.