V partnerství se Stellar Media spustila sociální síť BeReal svou reklamní platformu v severní a východní Evropě. Značkám slibuje autentický engagement.
Do Česka, Polska, Rumunska, Srbska a skandinávských zemí rozšířila od července svou reklamní platformu sociální síť BeReal v partnerství se společností Stellar Media.
„Evropa je jednou z našich nejrychleji rostoucích oblastí a spolupráce se Stellar Media nám umožňuje poskytovat stejně autentické a vysoce výkonné reklamní zážitky, díky kterým je BeReal globálně úspěšná,“ uvedl Alexandre Yazdi, generální ředitel BeReal. Podle něj partnerství se Stellar pomůže značkám „navázat spojení s naším vysoce angažovaným evropským publikem“.
BeReal má globálně přes 40 milionů uživatelů měsíčně, 85 procent z toho je z generace Z. Síť uživatelům umožňuje denně sdílet pouze jeden zážitek formou fotografie z přední i zadní kamery mobilu. Autenticitu příspěvků má podporovat to, že notifikace pro focení, na které má uživatel dvě minuty, chodí v různém čase. Podobně autentické zapojení má značkám přinášet právě i reklamní platforma BeReal, kterou loni koupila francouzská společnost Voodoo za 500 milionů eur.
Mezi reklamní formáty patří cílené „In-Feed“ reklamy, které se podle BeReal přirozeně mísí s obsahem na síti, nebo takzvané „High-Impact Takeovers“, jež nabízejí exkluzivní umístění pro celý den pro podporu vizibility.
„Zaznamenáváme silnou poptávku ze strany agentur, které hledají nové způsoby, jak oslovit angažované publikum mimo tradiční kanály,“ říká Andreas Stefansen, spoluzakladatel a ředitel pro růst ve Stellar Media, a dodává: „S přidáním BeReal do našeho portfolia jsme dobře připraveni tuto poptávku uspokojit a v příštích letech společně významně růst.“
Na BeReal podle tiskové zprávy umisťuje reklamy přes 200 značek, ke kterým patří Burger King nebo L’Oréal.