Českou technologickou firmu, která vyvíjí nástroje pro SEO, od zakladatele Filipa Podstavce koupili Martin Kadlčík a Vojtěch Toulec. Z role CMO povýšil do vedení Tomáš Novák.
Od dubna vede firmu Marketing Miner Tomáš Novák (na úvodní fotografii první zprava), který v ní posledních šest let působil na pozici CMO. Novými vlastníky jsou Martin Kadlčík (první zleva) a Vojtěch Toulec (druhý zprava). Oba investoři mají rozsáhlé zkušenosti ze SaaS a e-commerce prostředí, a to jak v České republice, tak na zahraničních trzích.
Kadlčík v minulosti založil například nákupního rádce Kupi.cz a je spolumajitelem platformy Srovnáme.cz. Toulec dlouhodobě působil na marketingových pozicích například ve společnostech CDN77, Moneta Bank nebo Elephant Orchestra.
„Po deseti letech jsem si říkal, že by bylo fajn dodat projektu nový impuls a přivést někoho, kdo ho bude posouvat dál. Jedním z mých hlavních požadavků bylo, aby noví vlastníci měli na prvním místě uživatele, interní tým a další rozvoj firmy,“ říká zakladatel a bývalý CEO a majitel Filip Podstavec (druhý zleva), jenž bude Marketing Mineru dál nablízku prostřednictvím konzultací.
Marketing Miner je česká technologická firma specializující se na vývoj nástrojů pro optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO). Podstavec ji založil v roce 2015 a od té doby se etablovala mezi lídry českých SaaS nástrojů. Nástroj Marketing Miner využívají firmy, jako jsou Alza, H1, IKEA, Heureka, Seznam, Aukro nebo eVisions.
„Právě pro SEO profesionály a střední a větší firmy chceme nástroj dál zlepšovat a rozvíjet. Zároveň ale vidíme velký prostor i mezi menšími firmami a jednotlivci, pro které je tento svět často složitý a těžko uchopitelný,“ uvedl mimo jiné za nové majitele Vojtěch Toulec.