Agentura Peppermint přichází s novou divizí a programem Digital Booster. Jedná se o praktický, rychlý, na míru šitý marketingový mentoring o nejnovějších vychytávkách v AI a trendech na sociálních sítích.
Marketing, komunikace a reklama zažívají překotný vývoj. Marketéři a brand manažeři v záplavě každodenních povinností nemají prostor plně sledovat trendy, které se mění každý den, ani technologie, které mění celý obor skoro na týdenní bázi. Zdaleka zkrátka nestačí jít na jedno školení a „umět komunikaci“ či být „up to date“.
Proto se agentura Peppermint rozhodla spustit program Digital Booster. Ten nabízí pravidelné konzultace na míru podle průmyslového odvětví klienta, pro brand manager*ky, marketér*ky a všechny, kdo nechtějí zůstat pozadu a chtějí své know-how upgradovat na maximum.
„Často se setkáváme s tím, že u nás klienti ad hoc poptávají ,boosty’ na různá témata. V současné době je ale velmi běžné, že co bylo loni velký objev, je dnes zastaralé. A zastaralá jsou tedy i samotná jednorázová školení,“ říká Honza Kotek, CEO agentury.
„Zejména u AI nástrojů a jejich implementace je teorie samozřejmě extrémně zajímavé, ale pro firemní školení úplně plané téma. Proto vybereme témata podle jejich oboru a přímo na offline workshopu je naučíme pracovat s nástroji, které se jim mohou hodit nejvíce. A necháme je si vše vyzkoušet,“ dodává Robin Hendrych, kreativní ředitel Peppermintu.
„Digital Booster nabízí workshopy pro firmy, skupiny i jednotlivce. Začínáme třemi oblastmi: AI v marketingu, Influencer marketing a Social Media trendy. Workshopy probíhají živě, na míru klientovi. A hlavně pravidelně. Protože trendy v našem oboru nikdy nespí,“ uzavírá Ondřej Danda, COO agentury.
Program agentura nabízí stávajícím klientům, ale také širší marketingové veřejnosti.