Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fialova rozpačitá premiéra na TikToku

Na čínské sociální síti je už i premiér. Bude to stačit na hlasy mladých voličů?

Po Andreji Babišovi se svým slavným prasátkem Růžou či Aleně Schillerové a Kláře Dostálové s jejich tanečky si účet na TikToku založil také premiér Petr Fiala. Jeho motivace je zřejmá – na této populární platformě se pohybuje přes dva miliony Čechů, z nichž značná část může tvořit potenciální voliče současné vládní koalice. Pokouší se Fiala rok před volbami získat zájem generace Z, která TikTok ovládá? A dokáže obstát vedle „královny TikToku“ Aleny Schillerové? Ta mu vstup na tuto síť rozhodně nezapomněla připomenout – hned sdílela video, kde v rytmu tance Fialu ironicky vítá.

Článek vyšel ve vydání MAM 45/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
MMcite
Picture of Šimon Hauser

Šimon Hauser

Autor v minulosti pracoval v České televizi a prošel několika redakcemi, kde se věnoval především sociálním tématům. Působil také jako mediální koordinátor klimatické kampaně Greenpeace. V Marketing & Media se zaměřuje na sociální sítě a neziskový sektor.
Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)