Reklama
Megaboard

C&A vstupuje do světa influencer marketingu ve spolupráci s agenturou WOO

© WOO

Evropský módní řetězec C&A  s desítkami prodejen v ČR posílí online aktivity a otestuje influencer marketing jako klíčový kanál. Spolupráci s influencery zajistí digitální agentura World of Online.

Kampaň, kterou C&A rozjelo už v září minulého roku, přitom na českém trhu patří k těm největším. Zahrnovala 25 influencerů na úrovni ambasadorství, běžela na Instagramu i TikToku a pokryla několik různých cílových skupin – od maminek, přes zástupce Gen Z až po celebrity, které si potrpí na aktuální trendy. Kampaň přinesla klientovi téměř 12 milionů impresí a pozitivní reakce od sledujících. Na spolupráci kývly například Karolína Králová nebo Andrea Kalousová. Díky úspěšné spolupráci se společnost C&A rozhodla pokračovat v roční spolupráci. Kampaň bude probíhat až do konce března roku 2025.

„S influencery spolupracujeme pravidelně, ale naše standardní skupina čítala okolo pěti ambasadorů. Vzhledem k mnohonásobně vyššímu počtu lidí jsme se rozhodli pro spolupráci s agenturou. Zkušenosti v segmentu ‚fashion & beauty‘ a rychlá komunikace a provedení, které nám umožnily tento projekt spustit během několika týdnů, byly hlavní důvody, proč jsme si vybrali WOO“, říká Hana Mayerová, manažerka „brand & fashion“ PR CZ/SK.

Cílem projektu je zvednout povědomí o značce pomocí kvalitního, autentického obsahu a přirozeně rozvíjet strategii založenou na dobrém pocitu z oblečení i sebe sama. S důrazem na posílení image C&A jako značky, která umí nabídnout kvalitní a stylovou módu.

Šestiměsíční kampaň, která představovala pilotní projekt, odstartovala vznik strategie influencer marketingu pro všechny evropské trhy, kde C&A působí . „Těší nás, že jsme součástí projektu, který testuje sílu influencer marketingu v rozsahu na český trh poměrně výjimečném. Z vlastní zkušenosti víme, že influencer marketing je funkční nástroj, který se klientům dokáže mnohonásobně vyplatit. A věříme, že se to prokáže i tentokrát – a třeba dokonce přesvědčí i značky, které doteď váhaly,” dodává Petr Srna, výkonný ředitel v WOO.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále