Společnost Meta v rámci své akce Agency Summit zveřejnila nový přehled své reklamní sady „Advantage“, která je založená na AI. Tato sada zahrnuje všechny nástroje využívající umělou inteligenci k optimalizaci kampaní.
Mnoho inzerentů již zaznamenává úspěchy s kampaněmi Meta Advantage+, které efektivně automatizují celý proces – od tvorby kreativ až po cílení a nabízení. Ačkoliv se může zdát, že Meta tím přebírá příliš velkou kontrolu nad kampaněmi, výsledky hovoří samy za sebe. Podrobnější informace Meta nabízí ve své nejnovější 14stránkové příručce, kterou si můžete stáhnout zde.
Meta nabízí komplexní pohled na všechny prvky, které jsou součástí sady Advantage.
Můžete se rozhodnout, zda budete pracovat zcela manuálně, nebo využijete poloautomatizované nástroje Advantage pro jednotlivé prvky.
To, jak už bylo zmíněno, přináší výsledky:
Velkou roli v tomto zlepšení výkonu hraje rozšíření publika a zobrazení reklamy více lidem, které vaše vlastní cílení mohlo minout.
Systémy Meta dokáží mnohem lépe sledovat širší škálu reakcí spojených s nákupním chováním. Zatímco vaše vlastní cílové parametry vám pomohou oslovit publikum, o kterém víte, že pro vaši firmu existuje, systémy Meta mají hlubší vhled do individuálních preferencí a chování každého uživatele, což vám umožní oslovit aktivnější publikum, o jehož existenci jste možná ani netušili.
Reklamy Advantage také dokáží přizpůsobit vaši kreativitu a sdělení různým cílovým skupinám.
Nejnovější přehled Advantage od společnosti Meta si můžete stáhnout zde.