Tým ze společnosti Socialinsider nedávno zveřejnil svou nejnovější studii o úspěšných postupech pro publikování na LinkedInu. Studie je založena na analýze uživatelů SocialInsider, kteří aktivně přispívají na této profesní sociální síti. Jaká jsou její zjištění?
Více obrázků zvyšuje míru zapojení
Příspěvky s více obrázky generují největší počet lajků a komentářů. Až do prosince minulého roku je bylo možné zveřejňovat v podobě karuselů, tehdy však LinkedIn odstranil možnost publikovat je organicky. Relativně slabší úspěch mají příspěvky s odkazem na web třetí strany, ačkoli jsou pro mnoho značek preferovanou možností pro publikaci obsahu. Sociální platformy nechtějí, aby uživatelé opustili jejich prostředí a přecházeli na jiné weby, místo toho je chtějí udržet co nejdéle v aplikaci. Z tohoto důvodu odkazy v příspěvcích již nejsou tak účinné jako dříve. Někteří lidé se snažili tento problém obejít tím, že umístili odkaz přímo do prvního komentáře. Prozatím ale neexistují žádná data, která by jednoznačně prokázala, že je to nejlepší přístup.
Lidé sdílí hlavně videoobsah
Z grafu lze rovněž vyčíst, že video příspěvky mají největší šanci na sdílení v rámci aplikace. Tato informace může být klíčová pro ty, kteří se snaží zvýšit povědomí o své značce. Vzhledem k tomu, že LinkedIn také upřednostňuje videa, může se v aplikaci objevit více příležitostí pro video marketéry – konkurence však roste. Celkově se engagement rate na LinkedInu zvyšuje, ale značky nyní také zveřejňují příspěvky na platformě častěji než dříve.
Konkurence roste
V následujícím grafu můžeme pozorovat, že značky zveřejňují na LinkedIn o 10 procent více obsahu než v minulém roce. Tento nárůst pravděpodobně reflektuje rostoucí angažovanost značek, které se přesunuly z platformy X (dříve Twitter) a hledají alternativní cesty ke komunikaci s publikem. Zvýšená aktivita na LinkedInu je zřejmá a značky si toho všímají.
Celou studii SocialInsider LinkedIn Benchmarks 2024 si můžete prohlédnout zde.