TikTok zahájil novou pravidelnou sérii nazvanou „Trends Digest“, která nabídne přehled nejaktuálnějších trendů, které ve světě aplikace vynikají. Tato série rovněž poskytne užitečné rady ohledně toho, jak tyto trendy mohou značky integrovat do svého přístupu k tvorbě obsahu.
TikTok tvrdí, že svůj seznam trendů identifikoval prostřednictvím širšího a dlouhodobějšího pohledu na populární trendy na sociální síti namísto menších „momentů“ a „výstřelků“. „Pokud se jedná o sledování trendů na TikToku, existuje rozdíl mezi tím, co je aktuálně trendy, a tím, co je v trendu: označujeme to jako ,okamžiky trendu‘ versus ‚signály trendu‘,“ uvádí TikTok na svých stránkách. Mnoho drobných okamžiků trendu vytváří větší signál trendu. Zaměření se na okamžiky trendu může být tedy podle vyjádření platformy problematické, protože udržet krok s trendy obsahem vyžaduje vysokou úroveň reaktivity. Naopak, signály trendu představují přístupnější vstupní bod pro značky tak, aby zůstaly v obraze.
Jde tedy spíše o pochopení širších konceptů, které určují trendy, což by mělo značkám poskytnout pevnější základy pro relevantnější tvorbu, a ne se pokoušet zachytit každý jednotlivý trend.
TikTok dále uvádí, že každý trend se skládá ze čtyř klíčových prvků, které definují širší téma.
Jak lze zjistit z výše uvedeného přehledu, TikTok představil konkrétní ukazatele, jak mohou marketéři využít trendy a vytvořit obsah, který rezonuje s širším uživatelským chováním. Tento experiment je zajímavou studií, která může pomoci lépe porozumět mechanismu zapojení na TikToku a jak mohou jednotlivé trendy souviset s brand buildingem v této aplikaci.
Na úplný přehled přehledu TikTok Trend Digest se můžete podívat zde.