Na sociální síti BeReal jsou nově značky jako Adidas a Puma nebo některé z celebrit. Společnost novinky v aplikaci nazvala RealBrands a RealPeople.
Aplikace BeReal se od konkurence liší tím, že se své uživatele snaží ukazovat v reálném světle. Jednou za den, vždy v jiný čas, přijde uživateli krátká notifikace se žlutými vykřičníky a člověk má tři minuty na to, aby se vyfotil. Bez ohledu na to, co zrovna dělá. Ve skutečnosti se lze vyfotit i po uplynutí doby, což trochu podráží nohy původní myšlence. Aplikace však jde už jen myšlenkou „tady a teď“ proti svým zájmům. Lidé totiž v aplikaci tráví v porovnání s konkurencí poměrně málo času a nárůst uživatelů se od jejího spuštění v roce 2020 významně zpomaluje. BeReal má v současnosti 23 milionů aktivních uživatelů denně, oproti 20 milionům v srpnu. Vzhledem k tomu, o jak malý nárůst se jedná, musí aplikace hledat způsoby, jak si udržet uživatelskou základnu.
I z těchto důvodů BeReal minulý týden spustil účty RealPeople a RealBrands. RealPeople umožňuje známým lidem, jako jsou herci, sportovci a hudebníci, sdílet s uživateli zákulisní okamžiky svého života. Veškerý sdílený obsah má obsahovat neupravené momenty. Na BeReal je nyní například premiér Francie Gabriel Attal nebo zpěvák Niall Horan.
RealBrands zase nabízí oficiální účty značek k prezentaci propagačních akcí a nabídek. Cílem spuštění je vytvoření autentických zážitků a umožnění uživatelům zůstat ve spojení s lidmi a značkami, které obdivují. Na síti jsou prozatím brandy jako Adidas, Puma, Gymsharks nebo MAC Cosmetics a Glossier.