Společnost Google rozšiřuje své automatické reklamní kampaně s maximálním výkonem (Performance Max) o nové generativní prvky umělé inteligence pomocí svého nástroje Gemini.
Kampaně s maximálním výkonem využívají umělou inteligenci Google k vytváření reklam v různých formátech, jež jsou následně automaticky zobrazovány na různých kanálech a nástrojích Google, včetně Google Map, Vyhledávání a YouTube. Proces Performance Max efektivně automatizuje celý proces tím, že dokáže sestavit všechny prvky kampaně, včetně textů a obrázků, do každého formátu reklamy.
V rámci tohoto procesu nyní navíc PPC specialisté získávají přístup k pokročilým nástrojům Gemini od Google, které pomáhají dále přizpůsobovat a rozvíjet koncepty reklam. Tyto funkce pomáhají uživatelům vygenerovat více textových a obrázkových prvků pro jejich reklamní kampaně pouhým kliknutím. Generování textu se nyní postupně zavádí celosvětově v angličtině, další jazyky však budou následovat. Úpravy obrázků budou nejprve dostupné v březnu v USA, brzy však budou dostupné globálně.
Reklamy s maximálním výkonem jsou nyní schopny generovat dlouhé nadpisy a brzy bude umožněno i generování odkazů na podstránky, přičemž obě tyto novinky využijí model Gemini pro generování textových prvků. Bude se tedy jednat o plně automatizované kampaně Google, které dokáží propagovat produkty či služby na všech platformách Google bez nutnosti vlastního vytváření reklamního obsahu. Google navíc tvrdí, že inzerenti využívající Performance Max dosahují průměrně o 18 procent více konverzí za podobnou cenu než u klasického nastavení reklam.