Zkušenosti a rady expertů na online marketing zazněly na konferenci E-mail restart. Přiblížily třeba, jak správně využít AI. O konferenci jsme psali v posledním vydání MAM 5/2024.
Do email marketingu v posledních letech zasáhla umělá inteligence. „Za každým emailem se však stále skrývá lidská bytost,“ přivítal návštěvníky moderátor konference Michael Koch, ředitel pro rozvoj byznysu v agentuře Taste, která konferenci uspořádala.
Dopolední blok programu zahájil Lukáš Balek, expert na e-mailing a provozní ředitel Taste, který představil výsledky průzkumu o úloze umělé inteligence v českém e-mailingu. Právě AI byla podstatná část programu věnována. Diváci se například dozvěděli o výsledcích průzkumu o úloze umělé inteligence v českém e-mailingu nebo kdo nese zodpovědnost za výstupy, které AI připraví pro kampaně. O tom hovořila advokátka v oblasti online marketingu Petra Stupková.
„Čas, který zákazník průměrně stráví čtením mailu, se pohybuje kolem osmi sekund. Pouhé dvě sekundy pak rozhodují o tom, zda si zákazník zboží koupí nebo ne,“ prozradil CEO a majitel společnosti Webscale Ondřej Kuželík.
Co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do schránky uživatele, objasnila vedoucí produktového týmu služby E-mail od Seznamu Štěpánka Lebedová. Ta celý proces od doručení až po příjem ukázala na analogii s klasickou poštou.
O svých zkušenostech s mailingovou strategií ve společnosti Grizly se podělil její šéf marketingu Petr Miklík, který divákům prozradil, co firmě funguje a jakých přešlapů se nedopustit. Reportáž z celé konference najdete pouze zde, v posledním čísle Marketing & Media.
Hlavními partnery akce byly společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing a Leadhub.