Reklama
Megaboard

Reklamní všelék na životní útrapy: běžte se vypotit!

Reklamní sdělení řetězce hobbymarketů Hornbach jsou tradičně chlapácká. Muži jsou na nich vousatí, zpocení, špinaví a obvykle mají několik tržných ran. Pokud se tu v rámci genderové vyváženosti objevují ženy, vykazují v podstatě tytéž znaky kromě vousů. Stejně je ale podezírám, že si aspoň tři týdny neholily nohy.

Na billboardech se už několik týdnů točí kampaň „Vypoť to!“. Křičí šéf. Vypoť to! Hodiny za počítačem. Vypoť to! Polotovar z mikrovlnky. Vypoť to! Zdá se, že marketingoví manažeři Hornbachu našli univerzální lék na stres, a tím je pocení. Trochu je s tím předběhli Finové, kteří však sebemrskačství zredukovali na březové metličky.

Ne tak důslední Němci. Ti zákazníky ujišťují, že nechat na sebe řvát šéfa a ohřívat si v misce z ropy jídlo patrně téhož technologického základu je nezvratný úděl všech chlapáků. Místo, aby zakomplexovaného neurotika přišpendlili akuvrtačkou k nástěnce a práskli za sebou dveřmi, mají žít nadějí na litr potu po šichtě. Popravdě nevím. Mě by to spíš otrávilo.

Petr Kukal, tiskový mluvčí Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, držitel Křišťálové Lupy 2017

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále