Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní všelék na životní útrapy: běžte se vypotit!

Reklamní sdělení řetězce hobbymarketů Hornbach jsou tradičně chlapácká. Muži jsou na nich vousatí, zpocení, špinaví a obvykle mají několik tržných ran. Pokud se tu v rámci genderové vyváženosti objevují ženy, vykazují v podstatě tytéž znaky kromě vousů. Stejně je ale podezírám, že si aspoň tři týdny neholily nohy.

Na billboardech se už několik týdnů točí kampaň „Vypoť to!“. Křičí šéf. Vypoť to! Hodiny za počítačem. Vypoť to! Polotovar z mikrovlnky. Vypoť to! Zdá se, že marketingoví manažeři Hornbachu našli univerzální lék na stres, a tím je pocení. Trochu je s tím předběhli Finové, kteří však sebemrskačství zredukovali na březové metličky.

Ne tak důslední Němci. Ti zákazníky ujišťují, že nechat na sebe řvát šéfa a ohřívat si v misce z ropy jídlo patrně téhož technologického základu je nezvratný úděl všech chlapáků. Místo, aby zakomplexovaného neurotika přišpendlili akuvrtačkou k nástěnce a práskli za sebou dveřmi, mají žít nadějí na litr potu po šichtě. Popravdě nevím. Mě by to spíš otrávilo.

Reklama
ČEZ

Petr Kukal, tiskový mluvčí Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, držitel Křišťálové Lupy 2017

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)