Komerční banka pokračuje v propagaci platebních karet se superhrdiny. První limitované edice vydala už vloni, tentokrát se na zastávce u pražského obchodního domu Palladium objevuje Harley Quinn, záporná postava z Batmana. Podle banky jsou karty se superhrdiny oblíbené, aktuálně běží už třetí kampaň. Kreativní koncept připravila agentura Ogilvy, o mediální plánování i nákup se postarala agentura PHD. Kampaň bude k vidění hlavně teď v červnu.
Personalizace produktů funguje a image karta se stále těší velké oblibě. Komerční banka tak cílí mimo jiné na fanoušky komiksových filmů. Dobrá cesta, jak se zatraktivnit v očích mladých zákazníků.
Petra Peňáková, art director, Dorland
Obrázek je fajn. Pokud má reklama cílit na skupinu 15 až 25 let, je to dobré. Pro starší generaci v nejlepším případě nicneříkající. Volil bych víc variant grafiky. Jinak se mi reklama líbí.
Karel Rozboud, ředitel, Studio Future