Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Harley Quinn čeká na zastávce před Palladiem

Komerční banka pokračuje v propagaci platebních karet se superhrdiny. První limitované edice vydala už vloni, tentokrát se na zastávce u pražského obchodního domu Palladium objevuje Harley Quinn, záporná postava z Batmana. Podle banky jsou karty se superhrdiny oblíbené, aktuálně běží už třetí kampaň. Kreativní koncept připravila agentura Ogilvy, o mediální plánování i nákup se postarala agentura PHD. Kampaň bude k vidění hlavně teď v červnu.

Personalizace produktů funguje a image karta se stále těší velké oblibě. Komerční banka tak cílí mimo jiné na fanoušky komiksových filmů. Dobrá cesta, jak se zatraktivnit v očích mladých zákazníků.

Petra Peňáková, art director, Dorland

Reklama
ČEZ

Obrázek je fajn. Pokud má reklama cílit na skupinu 15 až 25 let, je to dobré. Pro starší generaci v nejlepším případě nicneříkající. Volil bych víc variant grafiky. Jinak se mi reklama líbí.

Karel Rozboud, ředitel, Studio Future

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)