Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá horákyně: Hrdá na Terezku

Reklamní poutač „Hrdá na Terezku“ banky ČSOB ovládl minulý týden sociální sítě. Ne snad, že by uživatele Facebooku zaujalo spoření pro děti. Banner byl ale typograficky proveden tak nešikovně, že úvodní písmeno H na pozadí stejné barvy vypadalo téměř jako M.

A zcela v souladu s Freudem si toho všimli všichni, v čele se známým vtipálkem Tomášem Baldýnským, který to postoval jako první.

Z příběhu hrdé matky, představující pyšně světu svou ratolest, se stává story o matce krkavčí. O matce, která se o Terezku nestará, možná ji dokonce nechá zavřenou v letních vedrech v autě, také by ji mohla opilá zalehnout, nejspíš se tahá s chlapama, a Terezka nakonec skončí na pervitinu. Zkrátka, máma na ni hrdá. Pardon, překlep.

Reklama
MMcite

Na druhou stranu je to po letech poprvé, co jsem nějakou reklamu ČSOB vůbec zaznamenal, takže to v marketingu vlastně mohou pořádně oslavit.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)