Reklamní poutač „Hrdá na Terezku“ banky ČSOB ovládl minulý týden sociální sítě. Ne snad, že by uživatele Facebooku zaujalo spoření pro děti. Banner byl ale typograficky proveden tak nešikovně, že úvodní písmeno H na pozadí stejné barvy vypadalo téměř jako M.
A zcela v souladu s Freudem si toho všimli všichni, v čele se známým vtipálkem Tomášem Baldýnským, který to postoval jako první.
Z příběhu hrdé matky, představující pyšně světu svou ratolest, se stává story o matce krkavčí. O matce, která se o Terezku nestará, možná ji dokonce nechá zavřenou v letních vedrech v autě, také by ji mohla opilá zalehnout, nejspíš se tahá s chlapama, a Terezka nakonec skončí na pervitinu. Zkrátka, máma na ni hrdá. Pardon, překlep.
Na druhou stranu je to po letech poprvé, co jsem nějakou reklamu ČSOB vůbec zaznamenal, takže to v marketingu vlastně mohou pořádně oslavit.