Babiččina volba

„Když jsem byla malá, ráda jsem pekla s maminkou. Naučila mě tu nejlepší bábovku na světě. Teď, když tu samou bábovku pečeme s mojí dcerkou, je stejně nadšená, jako jsem bývala tehdy já. Babiččina volba.“ Tuto televizní reklamu jsem neviděl, pouze jsem ji zaslechl z televize z obýváku. A ihned jsem si domyslel, že bude na nějaký zmražený polotovar bábovky, instantní směs na bábovku, zkrátka na nějaký příšerný blaf, kterému je třeba přidat emoci vzpomínky na babičku. Připouštím, nejsou to slova reklamního experta, ale moralisty. Ale podobné myšlenky občas člověka napadnou, třeba když vidí reklamu na europivo, ve které „poctivý sládek“ mne v ruce ječmen. Dnes jsem reklamu na Babiččinu volbu poprvé i viděl. Není to žádný polotovar, je to mouka, takže žádný podvod. Kdyby to bylo ve voiceoveru řečeno, možná by to zaznamenali i ti, kdo nesledují reklamní blok s očima nalepenýma na telku. Jinak je ta reklama moc hezká.

Jakub Horák, producent

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345