Reklama
Megaboard

Adform a VIOOH rozšiřují partnerství pro výkon a měření DOOH

Nezávislá a integrovaná platforma pro nákup a prodej digitálních médií Adform oznámila rozšíření partnerství s VIOOH, jedním z předních globálních digitálních out-of-home tržišť.

Strategická aliance znamená integraci DSP společnosti Adform s globálně umístěným inventářem VIOOH a posílení její programatické nabídky pro všechny kanály. Vedle stávajícího trhu v regionu EMEA mohou klienti Adformu škálovat výkon a využívat transparentnost a efektivitu při nákupu médií DOOH v Severní Americe a regionech LATAM a APAC. Podle tiskové zprávy umožňuje multiplikátor impresí Adformu v kombinaci s inventářem VIOOH pokročilé cílení, metriky a reporting v reálném čase.

„Víme, že inventář VIOOH přináší inzerentům výsledky, které mění pravidla hry, a proto jsme jeho dlouholetým partnerem v regionu EMEA. Proto jsme také nadšeni, že můžeme rozšířit naše partnerství po celém světě a nabídnout výkon a transparentnost v době, kdy to inzerenti nejvíce potřebují,“ uvedla Vicky Foster, viceprezidentka Adform pro globální komerční partnerství.

Frances McCann, globální ředitelka DSP partnerství ve VIOOH k tomu dodává: „Ve VIOOH se snažíme zůstat v čele vyvíjejícího se programatického prostředí DOOH a jsme rádi, že jsme rozšířili naše partnerství se společností Adform, které nám pomáhá udržet se na cestě k dosažení tohoto cíle.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále