Reklama
Megaboard

Vision Thing rozšiřuje header bidding ve své programatické DOOH síti

Vision Thing, provozovatel programatické sítě OOH digitálních reklamních billboardů a obrazovek v Česku a na Slovensku, rozšiřuje možnosti prodeje a nákupu prostřednictvím header bidding technologie.

Společnost od svého založení využívá nejrozšířenější metodu odbavení programatických aukcí, header bidding, díky technologické spolupráci s Carodou. Nyní se tato kooperace rozšířila o integraci prodejní platformy (SSP) Vistar, která je tak dalším významným hráčem na poli programatického OOH, jež Vision Thing přináší na místní trh s venkovní reklamou.

 „Prioritou pro nás stále zůstává česká a slovenská programatická síť digitálních billboardů a obrazovek, kterou neustále rozšiřujeme z hlediska kapacity a tím i atraktivity pro domácí i přeshraniční inzerenty. Současně s rozvojem naší sítě zdokonalujeme i naše technologické řešení. Díky tomu, že můžeme technologicky spolupracovat s Carodou, která přebírá nejnovější trendy v programatice, máme možnost nasazovat jejich vylepšení i do naší sítě,“ říká Richard Němec, CEO Vision Thing.

Vision Thing poznamenává, že integrace globálních zdrojů je reakcí na vzrůstající zahraniční poptávku. Nedávno firma zprostředkovala v síti řadu kampaní propagujících zahraniční služby a produkty. „V zahraničí jsou agentury a inzerenti na programatický nákup reklamy na digitálních billboardech zvyklí daleko více než u nás, což nás staví do pozice jejich první volby pro domácí trh. S expanzí nespěcháme, ale vidíme v ní velký potenciál a chceme být připraveni na postupné rozšíření našich aktivit mimo současné působiště ve dvou zemích,“ uvádí Richard Němec.

Richard Němec

Integrace nových zdrojů skrze technologii header bidding je pro firmu přirozeným krokem k umožnění inzerentům soutěžit o reklamní prostor. Richard Němec upozorňuje, že rozšíření se brzy dotkne i nákupní strany: „V současnosti podporujeme nákupy přes Adform a Google Display & Video 360, které jsou na obou našich trzích nejčastěji využívanými DSP platformami. Caroda nicméně testuje i další nákupní platformy. K tomu inzerenti mají možnost využít také naše vlastní DSP Vision Thing.“

Majitelé digitálních reklamních ploch a obrazovek mohou zařazovat do aukcí i vlastní kampaně prodávané přímo, čímž se aukce rozšiřují a zajišťují transparentnější tvorbu cen za reklamní prostor. „Stále více zadavatelům již nejde jen o lepší cenové podmínky, ale také chtějí data získaná z kampaní, což umožňují naše inteligentní senzory (kamery) v průběhu kampaně. Proto není překvapivé, že se metody inzerce v DOOH stále více přibližují těm, které jsou obvyklé v online reklamě,“ uvádí ředitel Vision Thingu.

Společnost provozuje technologii header bidding v celé své síti, zahrnující digitální billboardy v Česku a na Slovensku i digitální obrazovky v hypermarketech Albert ve 20 městech po České republice.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále