Skupina Prima vstupuje do sdružení online vydavatelů CPEx

Czech Publisher Exchange (CPEx) se rozrůstá o skupinu Prima, respektive její dvě mediální zastupitelství Media Club a Impression Media. Sdružení českých vydavatelů online médií zpřístupňuje inzerentům reklamní plochy pomocí RTB technologie.

CPEx, jehož členy dosud byly mediální domy Mafra, Czech News Center, Economia a Vltava Labe Media, má ve svém portfoliu okolo 200 členských a partnerských webů, na něž zavítá 85 procent internetových uživatelů. „CPEx sdružuje čtyři z deseti nejvýznamnějších českých vydavatelů, díky Primě teď posílíme o dalšího významného hráče,“ prozradil Lukáš Šmol, výkonný ředitel CPExu.

„Těší nás, že jsme se stali součástí zavedeného sdružení CPEx, které na trhu funguje již deset let. Směřujeme na pozici lídra v oblasti online reklamy, proto jsme rozšířili naši skupinu o Impression Media, zavedli crossplatformní měření, které propojuje televizní obsah s online reklamou, a přinášíme další inovace na poli programatické reklamy, jako je například Connected TV. Věříme, že díky partnerství s CPEx se posuneme zase o krok dál,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

Mediální skupina Prima oslovuje veřejnost prostřednictvím širokého spektra webů. Obchodní zastoupení Primě zajišťuje jednak společnost Media Club, která má v současné době na starosti na čtyři desítky médií. Dále je Prima zastupována společností Impression Media, která funguje na trhu od roku 2004 a nabízí reklamním zadavatelům inzertní potenciál více než 120 českých serverů.

CPEx dále aktuálně pracuje na projektu Czech Ad ID, který je součástí přípravy na zrušení cookies třetích stran. Czech Ad ID je společným projektem sdružení CPEx a společnosti Seznam. Jeho cílem je vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu. Vydavatelé díky tomu budou moci monetizovat svůj prostor a nabízet cílení bez ztráty kontroly nad svými daty, bez využití cookies třetích stran a s ohledem na soukromí uživatele (ID je vytvořeno pouze se souhlasem uživatele).

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia