Publicis Play spolu s inStreamly dávají do živých herních přenosů kampaně

Herní divize české Publicis Groupe nově spolupracuje s polskou platformou inStreamly, realizují kampaně se „streamery“ na platformách v Česku i na Slovensku.

Publicis Play prostřednictvím technologie inStreamly zprostředkovává klientům reklamní formát integrující jejich kampaně do živých přenosů jednotlivých herních „streamerů“, například na platformách Twitch.tv a YouTube.

Reklama se zobrazuje primárně ve formě animovaných bannerů, které jsou vyrobeny grafiky na klíč ke každé kampani. Díky technologii inStreamly se může reklama kontextově přizpůsobit hře, kterou daný „streamer“ hraje, nebo tomu, o čem se zrovna baví se svými diváky. Vedle grafiky je součástí kampaně také automatická chatová zpráva s odkazem na web inzerenta. Díky automatizaci se kampaně mohou objevit najednou ve stovkách herních „live-streamingových“ kanálů a využít tak sílu mikro influencerů.

„Díky možnosti přizpůsobení kreativy streamovacímu prostředí a neinvazivní nátuře formátu je reklama velmi dobře přijímána jak diváky, tak ‚streamery‘. Ve formátu vidíme silnou přidanou hodnotu pro naše klienty a z prvních kampaní je zřetelný vysoký potenciál této nové spolupráce,“ uvedl mimo jiné Jaroslav Novák, šéf Publicis Play.

Publicis Play a inStreamly už realizovaly například kampaň pro platformu Disney k představení nového seriálu Akolytka nebo pro Budějovický Budvar a jejich nový nápoj Redix.

„Spolupráce kombinuje technologie inStreamly se znalostmi Publicisu o místních herních trzích. Spojením rozsáhlého dosahu více než tisícovky ‚streamerů‘ Twitche a YouTube v Česku a na Slovensku nabízí Publicis Play inovativní řešení pro budování povědomí o značkách z regionu,“ řekl k partnerství Jakub Janaszek, globální ředitel pro partnerství inStreamly.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist