Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Publicis Play spolu s inStreamly dávají do živých herních přenosů kampaně

Herní divize české Publicis Groupe nově spolupracuje s polskou platformou inStreamly, realizují kampaně se „streamery“ na platformách v Česku i na Slovensku.

Publicis Play prostřednictvím technologie inStreamly zprostředkovává klientům reklamní formát integrující jejich kampaně do živých přenosů jednotlivých herních „streamerů“, například na platformách Twitch.tv a YouTube.

Reklama se zobrazuje primárně ve formě animovaných bannerů, které jsou vyrobeny grafiky na klíč ke každé kampani. Díky technologii inStreamly se může reklama kontextově přizpůsobit hře, kterou daný „streamer“ hraje, nebo tomu, o čem se zrovna baví se svými diváky. Vedle grafiky je součástí kampaně také automatická chatová zpráva s odkazem na web inzerenta. Díky automatizaci se kampaně mohou objevit najednou ve stovkách herních „live-streamingových“ kanálů a využít tak sílu mikro influencerů.

Reklama
ČEZ

„Díky možnosti přizpůsobení kreativy streamovacímu prostředí a neinvazivní nátuře formátu je reklama velmi dobře přijímána jak diváky, tak ‚streamery‘. Ve formátu vidíme silnou přidanou hodnotu pro naše klienty a z prvních kampaní je zřetelný vysoký potenciál této nové spolupráce,“ uvedl mimo jiné Jaroslav Novák, šéf Publicis Play.

Publicis Play a inStreamly už realizovaly například kampaň pro platformu Disney k představení nového seriálu Akolytka nebo pro Budějovický Budvar a jejich nový nápoj Redix.

„Spolupráce kombinuje technologie inStreamly se znalostmi Publicisu o místních herních trzích. Spojením rozsáhlého dosahu více než tisícovky ‚streamerů‘ Twitche a YouTube v Česku a na Slovensku nabízí Publicis Play inovativní řešení pro budování povědomí o značkách z regionu,“ řekl k partnerství Jakub Janaszek, globální ředitel pro partnerství inStreamly.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)