Magazín Luxury změnil prodejní tým, Klementová odešla, přichází Rys. Časopis vstupuje do auditu nákladů

Vydavatelství Luxury Guide, které tři roky patří mezinárodní investiční skupině Khypo, se rozhodlo zásadně obměnit prodejní tým i formát magazínu.

Prodejní tým, jehož součástí již není od jara Jitka Klementová (dosavadní advertising director), přivítal dvě nové posily. Od července ho rozšířit Libor Rys, jenž přichází z mediálního domu A11 a stejně jako tam, i v novém působišti bude zastávat pozici „business development director“. „Od příchodu nových kolegů si slibujeme nejen další navýšení obratů vydavatelství, ale také posílení eventové sekce, na kterou se chceme zejména v příštím roce maximálně soustředit,“ doplňuje vydavatelka a CEO vydavatelství Jitka Krulcová.

Libor Rys

Další posilou týmu je media konzultantka Olga Jeřábková Kudimová, jež doposud provozovala agenturu Jerabkova & Kudimova PR a specializovala se na media relations zejména v oblastí časopisů jako Elle, Playboy, Forbes, Marianne či Harpers Bazaar.
Další nové členy týmu vydavatelství oznámí na podzim.

K upravě formátů časopisu Luxury a Luxury Business se vydavatelství rozhodlo podle slov Krulcové kvůli apelu na udržitelnost, aby minimalizovalo množství papírového odpadu vznikajícího při výrobě. „Ačkoliv jde o zmenšení rozměrů pouze o 15 a 10 milimetrů, v celkovém nákladu to znamená značnou úsporu materiálu, a tedy i životního prostředí,“ okomentovala situaci Krulcová.

Vydavatelství rovněž vstoupilo do systému ověřování nákladu tisku ABC ČR. „Letošní letní vydání Luxury je prvním, které se po celkové restrukturalizaci společnosti a procesu modelování našich mediálních produktů bude podrobovat auditu ABC ČR. Ten postupně plánujeme pro všechny naše tituly,“ doplnila Krulcová.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345