Vydavatelství Luxury Guide, které tři roky patří mezinárodní investiční skupině Khypo, se rozhodlo zásadně obměnit prodejní tým i formát magazínu.
Prodejní tým, jehož součástí již není od jara Jitka Klementová (dosavadní advertising director), přivítal dvě nové posily. Od července ho rozšířit Libor Rys, jenž přichází z mediálního domu A11 a stejně jako tam, i v novém působišti bude zastávat pozici „business development director“. „Od příchodu nových kolegů si slibujeme nejen další navýšení obratů vydavatelství, ale také posílení eventové sekce, na kterou se chceme zejména v příštím roce maximálně soustředit,“ doplňuje vydavatelka a CEO vydavatelství Jitka Krulcová.
Další posilou týmu je media konzultantka Olga Jeřábková Kudimová, jež doposud provozovala agenturu Jerabkova & Kudimova PR a specializovala se na media relations zejména v oblastí časopisů jako Elle, Playboy, Forbes, Marianne či Harpers Bazaar.
Další nové členy týmu vydavatelství oznámí na podzim.
K upravě formátů časopisu Luxury a Luxury Business se vydavatelství rozhodlo podle slov Krulcové kvůli apelu na udržitelnost, aby minimalizovalo množství papírového odpadu vznikajícího při výrobě. „Ačkoliv jde o zmenšení rozměrů pouze o 15 a 10 milimetrů, v celkovém nákladu to znamená značnou úsporu materiálu, a tedy i životního prostředí,“ okomentovala situaci Krulcová.
Vydavatelství rovněž vstoupilo do systému ověřování nákladu tisku ABC ČR. „Letošní letní vydání Luxury je prvním, které se po celkové restrukturalizaci společnosti a procesu modelování našich mediálních produktů bude podrobovat auditu ABC ČR. Ten postupně plánujeme pro všechny naše tituly,“ doplnila Krulcová.