Česká unie vydavatelů (ČUV) připravila kampaň „Tisk funguje“. Jejím cílem je podpořit tisk a představit ho zadavatelům inzerce, zástupcům státní správy i širší veřejnosti jako kvalitní zdroj informací určených k oslovení široké veřejnosti a zároveň jako silné reklamní médium.
ČUV jako profesní asociace vydavatelů digitálních a tištěných médií v České republice spustí čtvrtletní kampaň od února. V době informačního chaosu a dezinformací chce připomínat, že profesionalita a důvěryhodnost vydavatelského obsahu, srozumitelnost a schopnost intenzivního předání informací jsou pro tisk unikátní. Právě vydavatelské produkty šířené v digitální a tištěné podobě vytvářejí příznivé prostředí pro zajištění kvalitní informovanosti i efektivní vnímání šířené reklamy. Kampaň se skládá ze šesti grafických vizuálů provedených ve stejném stylu. Účast v kampani potvrdilo 23 vydavatelů, kteří otisknou inzeráty nebo bezplatně umístí reklamní bannery ve více než sto titulech a na svých webových stránkách.
Cílem kampaně je podpořit vnímání tiskového mediatypu u všech klíčových partnerů – představitelů státní správy, legislativců, inzerentů, ale i pravidelných čtenářů a širší veřejnosti. Zároveň bude komunikovat i změnu názvu profesní asociace na „Česká unie vydavatelů“. Hlavní část proběhne v únoru a březnu 2024 s tím, že pokud budou mít vydavatelé k dispozici volný inzertní prostor a rozhodnou se případně poskytnout další plochu, je možno motivy kampaně rotovat a publikovat kampaň i později v průběhu roku 2024.