Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoce na ČT: Na Štědrý den druhá Bambitka, na Silvestra pocta Gottovi

Česká televize oznámila své vánoční schéma. Na diváky čekají dvě nové „tajemné“ pohádky či novoroční premiéra filmu Zátopek.

Stejně jako v minulém roce Česká televize během vánočních svátků uvede dvě premiérové pohádky. Na Štědrý den druhý díl Tajemství staré bambitky, který volně navazuje na děj úvodního dílu z roku 2011 a letos od února běžel v kinech, kde ho navštívilo 422 tisíc diváků. Na 1. svátek vánoční pak připravila příběh Krakonošovo tajemství s Davidem Švehlíkem v hlavní roli.

„Nové pohádky České televize a Vánoce patří neoddělitelně k sobě. Štědrovečerní pohádka je pro nás jedním z pomyslných vrcholů celoročního programu. Fenomén, který dokáže k obrazovkám v jeden okamžik přivést hned několik generací diváků,“ uvedl generální ředitel ČT Petr Dvořák.

Reklama
MMcite

Kromě nových pohádek bude v schématu České televize několik desítek tradičních vánočních klasik – první díl „Bambitky“, oba díly tradičně hodně sledovaného Anděla Páně, loňská štědrovečerní pohádka Jak si nevzít princeznu a další. „Bohužel neuvedeme Popelku, tu budeme mít až příští rok,“ zodpověděl jednu ze zásadních otázek Milan Fridrich, ředitel programu. Tři oříšky pro Popelku, jeden z nejsledovanějších pilířů vánočního programu, by tedy měla letos vysílat TV Nova.

Silvestr pak bude Poctou Karlu Gottovi, ČT odvysílá záznam koncertu z letošního června. Chybět nebudou ani speciální vydání Všechnopárty a Zázraků přírody. Nový rok přivítá filmem Zátopek, který byl oceněn osmi Českými lvy. Dojde ale i na jedno loučení – vinou úspor přestane vysílat stanice ČT3, která získala trochu hanlivou přezdívku „Kmetflix“. Posledním českým titulem, který kanál vysílající od března 2020 uvede, bude komedie Saturnin.

V loňském roce činil celkový podíl České televize na publiku v průběhu 24.-26. prosince 46,88 procenta a v hlavním vysíláním překročil 50 procent (15+). Nejsledovanějším pořadem štědrovečerního programu se stala pohádka Jak si nevzít princeznu, kterou vidělo tři a čtvrt milionu diváků starších čtyř let (živě a odloženě) s podílem na publiku 63,27 procent.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu