Systém Seznam Garant klientům nabízí online reklamy za předem známou cenu na vybraných reklamních plochách na webech Seznamu i jeho partnerů.
Výhodou systému je podle Seznam.cz možnost zadání a spuštění kampaně bez asistence obchodníka, třeba i o víkendu. Reklama se zobrazuje například na domovské stránce Seznam.cz, na webech Novinky.cz, Seznam Zprávy, Super.cz a dalších. Kampaň je možné vedle vybraného webu a plochy zacílit zároveň behaviorálně podle zájmů, pohlaví a věku uživatelů a také regionálně podle kraje nebo okresu.
V rámci beta verze systému Seznam.cz oslovil přibližně 350 klientů Skliku, kteří se do reklamního systému mohli dostat ze svých účtů a vyzkoušet nákup garantované reklamy přes nové rozhraní. „Cílem beta verze bylo ověřit, jak naši klienti samostatně zvládají celý nákupní proces garantované reklamy. Skrze Seznam Garant je totiž možné si objednat vybrané produkty garantované reklamy, ihned je zaplatit přes platební bránu a inzeráty si spravovat kdykoli online,“ uvedl Michal Hadač, ředitel divize Reklamních systémů v Seznamu, a dodal: „Všechny popsané fáze nákupu by měli být klienti schopni provádět sami bez naší pomoci.“
Seznam dále uvádí, že podle zvoleného formátu a zpracování kreativy mohou zadavatelé dosáhnout jak zvýšení návštěvnosti, tak i povědomí o značce. Zadavatelé mají na výběr z mobilních i desktopových formátů různého umístění i velikosti. Některé se podle Seznamu hodí na posílení povědomí o vaší značce, jiné prodávají.
Seznam Garant funguje na platformě Sklik. Může jít o obsahovou i videokampaň. Z pohledu ceny, počítané za tisíc zobrazení (CPT), se vybrané plochy nabízené v systému řídí aktuálně platným Souhrnným ceníkem reklamy.