CityZoom spouští prodej reklamních ploch na pražském městském mobiliáři

Po vítězství v tendru spustila od začátku října skupina BigBoard prostřednictvím své nově vzniklé společnosti CityZoom prodej reklamního prostoru na více než 1500 plochách na městském mobiliáři. V nabídce jsou klasické CLV, scrollovací CLV a digitální nosiče v místech zastávek městské hromadné dopravy pro tramvaje a autobusy.

„Pro klasické a scrollovací CLV plochy jsme připravili prodejní sítě o čtyřech různých velikostech s rovnoměrným pokrytím celé Prahy. Dvě z nich jsou menší, abychom vyšli vstříc klientům s menším rozpočtem. Kombinace těchto dvou typů reklamních formátů umožňuje kompletní pokrytí celého hlavního města,“ vysvětluje Monika Mrázková, obchodní ředitelka CityZoom, a dodává, že scrollovací plochy navíc přitahují svým pohybem ještě více pozornost kolemjdoucích.

U citylightových ploch je základní doba pronájmu 14 dní s počátkem vždy druhé úterý, počínaje dnem 15. října 2024.

Pronájem digitálních CLV ploch nabízí CityZoom samostatně po jednotlivých kusech, stejně jako všechny ostatní digitální plochy obchodované v rámci BigBoard holdingu. U těchto ploch startuje délka kampaně již od jednoho dne, v jehož průběhu se spot klientovi zobrazí 1080krát během provozní doby plochy, neboť se spot zobrazuje jedenkrát za minutu. „Tyto digitální plochy lze pro kampaň kombinovat i s našimi dalšími digitálními plochami a mít tak možnost si vytvořit kompaktní síť digitálních nosičů s ohromným zásahem a impresí nejen na městském mobiliáři,“ doplňuje Monika Mrázková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia