Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Adform prosazující udržitelnou reklamu se připojil k iniciativě OSN „Science Based Targets“

Adform, nezávislá a plně integrovaná platforma pro nákup a prodej digitálních médií, oznámila, že se jako první globální platforma na straně poptávky (DSP) připojila k iniciativě Science Based Targets (SBTi). Po významném roce partnerství v oblasti udržitelnosti vstupuje Adform na další úroveň tím, že se připojuje ke krátkodobým cílům SBTi (2030) v oblasti snižování emisí.

Adform nadále prosazuje udržitelnou reklamu jako klíčovou součást své nabídky. V roce 2023 se Adform stal členem Ad Net Zero a zapsal se do historie jako první globální DSP, který se integroval se Scope3 a pomáhal partnerským značkám měřit a snižovat jejich emise uhlíku. Nyní přidání SBTi toto odhodlání společnosti Adform upevňuje.

Iniciativa Science Based Targets (SBTi) podporuje ambiciózní opatření v oblasti klimatu v soukromém sektoru tím, že umožňuje organizacím stanovit vědecky podložené cíle snižování emisí, které jsou v souladu s nejnovějšími vědeckými poznatky o klimatu. Ve spolupráci s Carbon Disclosure Project (CDP), United Nations Global Compact, World Resources Institute (WRI), World Wide Fund for Nature (WWF) a We Mean Business Coalition je SBTi nezpochybnitelným zlatým standardem firemních opatření v oblasti životního prostředí. K iniciativě se zavázaly renomované světové značky, jako jsou IKEA, JYSK, Vodafone, T-Mobile, BMW a všechny přední světové reklamní agentury.

Reklama
Vitalis

„Odvětví reklamních technologií je stále na cestě ke skutečnému začlenění udržitelnosti do své strategie, protože udržitelnost se stává bussines to bussines záležitostí. Ve společnosti Adform tuto náročnou cestu, na které je třeba učinit mnoho nových rozhodnutí, přijímáme. Tím, že jsme se zavázali k vědecky podloženým cílům snižování emisí, se hrdě hlásíme k jedné z hlavních zásad společnosti Adform ‚Stand tall‘, protože SBTi je nejvyšším měřítkem pro opatření v oblasti klimatu.“ vyjádřil se tomuto Troels Philip Jensen, CEO společnosti Adform.

„Od Ad Net Zero po Scope3 a nyní SBTi, to vše je důkazem naší ambice změnit pravidla hry v oblasti udržitelnosti v adtech odvětví. Naši partneři, včetně značek, agentur a vydavatelů, si mohou být jisti, že naše platforma jim pouhým jedním kliknutím umožní činit udržitelná rozhodnutí pro jejich kampaně. Ve společnosti Adform jsme hrdí na to, že své závazky uvádíme v život a plníme své sliby.“ doplňuje jej Anders Pilgaard Andersen, SVP, General Counsel & ESG, Adform.

Reklama
Vitalis
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-52-53_2024

MAM Exkluzivně v časopise

Ondřej Šimůnek
SIMAR30
Marketingový výzkum

MAM Téma čísla

letaky
Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Michal Šlechta_T-Mobile_nový web-otvírák (24)
SedímvKlidu
Zdravko Krstanov
Návrh bez názvu-130
Michal Šlechta_T-Mobile_nový web-otvírák (24)
SedímvKlidu
Zdravko Krstanov