Jan Vidím: inflace ovlivnila cenovou efektivitu jednotlivých mediatypů

Agentura Knowlimits se už dva roky drží na čele žebříčků Recma i COMvergence. Jaké trendy se v uplynulém roce projevily v mediálním odvětví, přiblížil v rozhovoru, který právě vyšel v ročence MAM, její šéf Jan Vidím.

Podle spoluzakladatele Knowlimits stále pozorujeme zrychlený posun spotřebitelského chování směrem k digitálním platformám. „Urychlil to covid a nastavený trend stále pokračuje. To vede k nárůstu využívání programatického nákupu, kde automatizace procesů umožňuje lepší cílení a efektivnější využití rozpočtů,“ poznamenává Jan Vidím a dodává ještě jeden signifikantní trend: „Velkým hybatelem mediálního nákupu byla inflace a její důsledky na cenovou efektivitu jednotlivých mediatypů.“

To, jak se jeho agentura vyrovnala s vyprodaností televize i onlinu, či jak obtížné bylo letošní vyjednávání o ceně TV reklamy, si přečtěte zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia