Agentura Knowlimits se už dva roky drží na čele žebříčků Recma i COMvergence. Jaké trendy se v uplynulém roce projevily v mediálním odvětví, přiblížil v rozhovoru, který právě vyšel v ročence MAM, její šéf Jan Vidím.
Podle spoluzakladatele Knowlimits stále pozorujeme zrychlený posun spotřebitelského chování směrem k digitálním platformám. „Urychlil to covid a nastavený trend stále pokračuje. To vede k nárůstu využívání programatického nákupu, kde automatizace procesů umožňuje lepší cílení a efektivnější využití rozpočtů,“ poznamenává Jan Vidím a dodává ještě jeden signifikantní trend: „Velkým hybatelem mediálního nákupu byla inflace a její důsledky na cenovou efektivitu jednotlivých mediatypů.“
To, jak se jeho agentura vyrovnala s vyprodaností televize i onlinu, či jak obtížné bylo letošní vyjednávání o ceně TV reklamy, si přečtěte zde.