Programatická reklamní DOOH síť Vision Thing poprvé rozšiřuje svou síť o in-store. Nově připojila 80 digitálních obrazovek v obchodní síti Albert.
Doposud outdoorovou DOOH síť společnosti Vision Thing čítající necelou třicítku digitálních billboardů v České republice a na Slovensku doplňuje nově 80 digitálních obrazovek společnosti POS Media instalovaných napříč 20 hypermarkety Albert. Reklamní prostor na těchto obrazovkách v obchodech lze nakoupit pouze programaticky.
„Vision Thing společně s POS Media a Albertem otevírá novou kapitolu v českém reklamním odvětví spojením nejmodernějšího způsobu inzerce s významným retailovým hráčem na našem trhu. Je to vůbec první příležitost, kdy mohou značky a inzerenti dostat svou reklamu přímo do retailového obchodu stejnou metodou, jakou jsou zvyklí nakupovat online reklamu,“ uvádí novinku Richard Němec, CEO Vision Thing.
Digitální LED obrazovky v hypermarketech se nacházejí na místech s nejvyšší frekvencí návštěvníků, což má podle společnosti garantovat široký dosah inzerce. Navíc podporují internetové reklamní formáty, takže inzerenti mohou použít již hotové kreativy a nemusí investovat další prostředky do úpravy a tvorby nových reklamních videí.
„V POS Media pečlivě pozorujeme trendy v reklamní branži, zejména ty, které se přesouvají od tradiční reklamy k digitální. Stejně vnímáme rostoucí důležitost programatické reklamy. Proto jsme využili tuto příležitost a rozhodli se prozkoumat možnosti programatické reklamy na českém in-store trhu ve spolupráci s Vision Thing a Albertem,“ říká Dana Běloušková, managing director ve společnosti POS Media, a dodává: „Baví nás být průkopníky nových trendů. Jsme zvědaví na výsledky a v případě úspěchu jsme připraveni tento byznys model rozšířit a poskytnout tak inzerentům ještě atraktivnější reklamní síť.“
Inzerce je dostupná ve 20 hypermarketech Albert po celé České republice. Nákup reklamního prostoru pak probíhá stejně jako u dalších DOOH ploch v síti Vision Thing přes platformy DSP. „Díky programatice mohou inzerenti nyní cílit své kampaně přesně podle svých záměrů a požadavků, ať už lokačních, časových nebo pokročilých v rámci inteligentních spouštěčů, například dle aktuálního počasí,“ doplňuje Richard Němec.