Cena reklamní plochy nově otevřeného MSG Sphere vyráží dech stejně jako prostor samotný

Uniklé informace o cenách pronájmu plochy pro reklamní účely ve velkolepé areně Sphere hovoří o stovkách tisíc dolarů za jediný den.

V pátek 29. září otevřela irská kapela U2 svým koncertem futuristickou arénu Sphere v americkém Las Vegas. Výstavba obří arény vyšla na necelé čtyři miliardy dolarů a aréna samotná se může pochlubit pokořením rekordu v promítání na největší LED obrazovku na světě. Vysokonákladová obří stavba nabízí jedinečnou reklamní a marketingovou příležitost. Uniklé informace o cenách pronájmu plochy pro reklamní účely jsou ohromující.

MSG Sphere se pyšní 1,2 milionem LED diod na obrazovce o ploše necelých 54 tisíc metrů čtverečních. Dle dostupných informací bylo za reklamní plochu na nově otevřené budově zaplaceno 450 tisíc dolarů za jediný den. Za týden bylo takto utraceno 650 tisíc dolarů. Informace se objevily na sociální síti X. Tamtéž se také objevily číselné údaje, které říkají, že Sphere vygenerovala 4,7 milionu impresí za den. 300 tisíc osobně a zbylých 4,4 milionu na sociálních sítích.

Stavba z dílny architektů firmy Populous přivítala na otevíracím koncertě U2 přibližně 18 000 diváků. Přítomni byli například Paul McCartney, Oprah Winfrey, Jeff Bezos a LeBron James.

Nejdražší zábavní centrum světa bude sloužit k účelům kulturních a sportovních akcí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk