Uniklé informace o cenách pronájmu plochy pro reklamní účely ve velkolepé areně Sphere hovoří o stovkách tisíc dolarů za jediný den.
V pátek 29. září otevřela irská kapela U2 svým koncertem futuristickou arénu Sphere v americkém Las Vegas. Výstavba obří arény vyšla na necelé čtyři miliardy dolarů a aréna samotná se může pochlubit pokořením rekordu v promítání na největší LED obrazovku na světě. Vysokonákladová obří stavba nabízí jedinečnou reklamní a marketingovou příležitost. Uniklé informace o cenách pronájmu plochy pro reklamní účely jsou ohromující.
MSG Sphere se pyšní 1,2 milionem LED diod na obrazovce o ploše necelých 54 tisíc metrů čtverečních. Dle dostupných informací bylo za reklamní plochu na nově otevřené budově zaplaceno 450 tisíc dolarů za jediný den. Za týden bylo takto utraceno 650 tisíc dolarů. Informace se objevily na sociální síti X. Tamtéž se také objevily číselné údaje, které říkají, že Sphere vygenerovala 4,7 milionu impresí za den. 300 tisíc osobně a zbylých 4,4 milionu na sociálních sítích.
Stavba z dílny architektů firmy Populous přivítala na otevíracím koncertě U2 přibližně 18 000 diváků. Přítomni byli například Paul McCartney, Oprah Winfrey, Jeff Bezos a LeBron James.

Nejdražší zábavní centrum světa bude sloužit k účelům kulturních a sportovních akcí.