Skupina Nestlé si vybrala OpenMind jako mediální agenturu pro evropské trhy, chce efektivněji oslovovat spotřebitele.
Jako jedinou mediální agenturu pro Evropu si skupina Nestlé vybrala tým OpenMind z GroupM spadající pod komunikační skupinu WPP. Chce tak efektivněji oslovovat spotřebitele v době pokračující krize životních nákladů.
„Výsledkem kontraktu bude lepší rozhodování a plánování médií, což umožní kampaním budovat značky a získávat pozornost spotřebitelů ve větší škále,“ uvedla skupina Nestlé v prohlášení.
WPP OpenMind bude koordinovat marketingovou komunikaci značek Nestlé, mezi které patří KitKat či Nescafé, ať už jde o nákup médií či plánování kampaní. Nebude se ale podílet na tvorbě kreativy. Dosud se o značky Nestlé v Evropě staralo více mediálních agentur.
Nestlé v loňském roce komunikaci utlumovala, podobně jako její konkurence, kvůli problémům v dodavatelských řetězcích a nejistém vývoji spotřebitelského chování. Letos ale investice do marketingu zvyšuje. Jak připomíná agentura Reuters, v první polovině letošního roku Nestlé zvýšilo útraty za reklamu a marketing meziročně o 7,5 procenta. CEO Mark Schneider pak během oznamování výsledků za druhé čtvrtletí uvedl, že skupina bude „pokračovat v robustních investicích i během druhé poloviny roku 2023“.
