Sítí Lokni iCLV umožňuje startup se stanicemi na filtrovanou vodu oslovit mladou cílovou skupinu tvořenou především studenty vysokých škol.
Startup Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV. Využívá plochu LCD displejů na automatech, které jsou umístěny v univerzitních kampusech a na kolejích vysokoškolských fakult. Aktuálně zahrnuje 66 zařízení na 54 fakultách po celé ČR a dále se rozšiřuje. Uživatelé tvoří navíc velmi silnou komunitu s více jak 60 000 studenty.
„Naše platforma Lokni iCLV dokáže přesně zacílit komunikaci značky díky možnosti výběru konkrétních fakult, kolejí a kampusů, kde zadavatel kampaň realizuje. To přináší maximálně efektivní oslovení dané cílové skupiny,“ vysvětluje Viktor Knapp, šéf marketingu Lokni, a dodává: „Lokni iCLV spravujeme na dálku a díky našemu jedinečnému systému tak klientům odpadají starosti s instalací či výrobou reklamních nosičů. Jednoduše nám dodají data a my se postaráme o zbytek.“
LCD displeje platformy Lokni iCLV fungují v nepřetržitém provozu a podle firmy jejich umístění v úrovni očí zaručuje, že každý uživatel automatu reklamu vždy vidí. „Efektivitu kampaní na dále zvyšuje čas, který každý uživatel u našich automatů během čepování filtrované vody do vlastní lahve stráví. Provozní statistiky potvrzují, že jde průměrně o čtyřicet vteřin,“ doplňuje Knapp.


Firmy, které k reklamě využívají Lokni iCLV, kofinancují nejen provoz sítě, ale také pitný režim pro studenty. „Díky tomuto modelu můžeme vedle servisu zařízení poskytovat filtrovanou vodu do vlastní lahve studentům zdarma. S takovou značkou má následně příjemce reklamního sdělení mnohem pozitivnější vztah a účinnost reklamy se tak zvyšuje,“ říká Martin Václavík, zakladatel startupu Lokni.
Součástí platformy Lokni iCLV je také mobilní aplikace Lokni, kterou denně používá více jak 60 000 studentů. V rámci této aplikace mohou zadavatelé využít reklamní banner, ale také interagovat s uživateli či sbírat zpětnou vazbu. Systém dokáže vyhodnotit počet zobrazení a prokliků, podle Lokni ve výsledcích překonává hodnoty, které jsou standardem pro online reklamu. „V již realizovaných kampaních dosahovala naše CTR nadprůměrných hodnot, a to přes čtyři procenta. Jasně tak překonáváme výkon reklamy na sociálních sítích jako například Facebook nebo LinkedIn,“ uzavírá Knapp.