Media Club spouští automatizovaný nákup reklamy na platformě HbbTV

Obchodní zastupitelství Media Club vyvinulo se společností Kinet novou reklamní platformu Ad Simple, která klientům umožňuje rychlý a automatizovaný nákup reklamního formátu Switch-In na HbbTV.

„V posledních dvou letech jsme zaznamenali růst tržeb u programatického nákupu online inzerce o 68 procent. Chtěli jsme dát možnost automatizovaného nákupu klientům i v platformě HbbTV, kde je možnost implementace klasických programatických systémů velmi omezená. Se společností Kinet jsme proto pro klienty vyvinuli nový nástroj, který nabízí komfortní nákup reklamy v HbbTV. Kampaně lze regionálně cílit až na jeden kraj, případně kombinaci krajů – to dává možnost inzerce i regionálním inzerentům, případně inzerentům s nižšími reklamními rozpočty,“ uvádí obchodní ředitel online divize Media Clubu Petr Hatlapatka.

V průběhu jara testoval Media Club platformu na selfových kampaních skupiny Prima. V červnu a v červenci probíhalo beta testování hned se třemi agenturami – Marketup, Effectix, Magnas Media, které se specializují na digitální marketing a automatizovaný nákup. „Celou platformu Ad Simple jsme podrobili důkladnému beta testu na vybraných klientských kampaních. Mimo samotné nasazení kampaní nám také šlo o uživatelskou zpětnou vazbu od budoucích uživatelů,“ říká Kateřina Srbová, HbbTV manažerka skupiny Prima.

„Na základě zpětné vazby od Primy a uživatelů jsme na začátku července nástroj aktualizovali. Při vývoji jsme kladli důraz na přehlednost aplikace i její jednoduchost, snadnou správu a vyhodnocování kampaní, což si myslíme, že se nám povedlo,“ doplňuje Jan Kovařík ze společnosti Kinet, která stojí za vývojem nástroje Ad Simple.

„Ad Simple se jeví jako slibný krok směrem k modernizaci a zjednodušení reklamního prostředí na platformě HbbTV. Během našeho testování jsme byli svědky jednoduchého a efektivního procesu nákupu reklamy formátu Switch-In na HbbTV. Možnost automatizace nám umožňuje rychleji reagovat na potřeby našich klientů a lépe optimalizovat kampaně. Velmi nás potěšila také uživatelská přívětivost platformy, která nám umožnila snadno spravovat naše kampaně,“ prozrazuje své zkušenosti Filip Zelinka, Media Buying & Trading Manager z fullservisové digital first agentury Marketup.

„Aplikaci jsme testovali na několika vybraných e-commerce klientech a výsledky byly velmi zajímavé. Překvapily nás vysoká míra prokliku a velmi zajímavé dosahy. Následný podrobný reporting určitě ocení specialista i klient. Pozitivum vidím také v jednoduchosti ovládání aplikace, kde kampaně připravíte a spustíte během pár minut,“ hodnotí nástroj Michal Horňák, Head of Programmatic z digitální agentury Effectix, a doplňuje: „Ad Simple vidím jako skvělý doplněk ke klasickému programatickému nákupu a k efektivnímu oslovení uživatelů na dalším touch pointu.“

„Ad Simple nás mile překvapil svým intuitivním a přehledným rozhraním. Prošli jsme hladce celým flow – od nabití kreditu po spuštění kampaně. Příležitost testovat nový systém jsme rádi využili a na budoucí spolupráci se těšíme,“ přibližuje své zkušenosti Petr Jelínek ze společnosti Magnas Media.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini