Knowlimits je podle žebříčku RECMA opět v čele českých mediálek

Agentura vede podle RECMA v žebříčku celkových aktivit mediálních agentur na českém trhu s podílem 14,3 procenta. Následují ji OMD a PHD.

Pařížský institut RECMA, nezávislá globální organizace analyzující reklamní trh, přiřadila podle objemu celkových aktivit mezi českými mediálními agenturami společnosti Knowlimits. Následují ji agentury OMD a PHD. Knowlimits o tom informovala v tiskové zprávě.

Metriku „Overall Activity“ využívá RECMA pro kvantitativní hodnocení mediálních agentur. To zahrnuje jak nákup a plánování tradičních médií, tak netradiční aktivity, které zahrnují online placená média a aktivity založené na poplatcích za digitální služby, data a analytiku, obsah, marketing a sponzoring. Celková hodnota aktivit za rok 2022 se u Knowlimits vyšplhala na 319 milionů eur. Agentura tak vzrostla oproti roku 2021 o 18 procent.

Knowlimits doplnila, že během hodnoceného období se také navýšil počet zaměstnanců, a to o 91 nových členů napříč agenturou. „Těší nás, že jsme jako česká nezávislá agentura obsadili první příčku v celkovém žebříčku aktivit za rok 2022 a dosáhli jsme největšího podílu na mediálním trhu. Umístění potvrzuje také první příčka v posledním RECMA Domestic Reportu za rok 2023. Tato prvenství nás utvrzují v tom, že jako agentura jdeme správným směrem,“ uvedl CEO Knowlimits Jan Vidím (na úvodní fotografii).

Objem celkových aktivit v roce 2022
 České agenturyPodíl na trhuCelkové aktivity v roce 2022
(miliony eur)
Celkové aktivity v roce 2021
(miliony eur)
1.KNOWLIMITS14,3 %319270
2.OMD13,0 %290241
3.PHD12,4 %276256
4.EssenceMediacom9,4 %210156
5.Carat7,4 %166143
Zdroj: RECMA, Local agency ranking 2022
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini