Agentura vede podle RECMA v žebříčku celkových aktivit mediálních agentur na českém trhu s podílem 14,3 procenta. Následují ji OMD a PHD.
Pařížský institut RECMA, nezávislá globální organizace analyzující reklamní trh, přiřadila podle objemu celkových aktivit mezi českými mediálními agenturami společnosti Knowlimits. Následují ji agentury OMD a PHD. Knowlimits o tom informovala v tiskové zprávě.
Metriku „Overall Activity“ využívá RECMA pro kvantitativní hodnocení mediálních agentur. To zahrnuje jak nákup a plánování tradičních médií, tak netradiční aktivity, které zahrnují online placená média a aktivity založené na poplatcích za digitální služby, data a analytiku, obsah, marketing a sponzoring. Celková hodnota aktivit za rok 2022 se u Knowlimits vyšplhala na 319 milionů eur. Agentura tak vzrostla oproti roku 2021 o 18 procent.
Knowlimits doplnila, že během hodnoceného období se také navýšil počet zaměstnanců, a to o 91 nových členů napříč agenturou. „Těší nás, že jsme jako česká nezávislá agentura obsadili první příčku v celkovém žebříčku aktivit za rok 2022 a dosáhli jsme největšího podílu na mediálním trhu. Umístění potvrzuje také první příčka v posledním RECMA Domestic Reportu za rok 2023. Tato prvenství nás utvrzují v tom, že jako agentura jdeme správným směrem,“ uvedl CEO Knowlimits Jan Vidím (na úvodní fotografii).
| Objem celkových aktivit v roce 2022 | ||||
| České agentury | Podíl na trhu | Celkové aktivity v roce 2022 (miliony eur) | Celkové aktivity v roce 2021 (miliony eur) | |
| 1. | KNOWLIMITS | 14,3 % | 319 | 270 |
| 2. | OMD | 13,0 % | 290 | 241 |
| 3. | PHD | 12,4 % | 276 | 256 |
| 4. | EssenceMediacom | 9,4 % | 210 | 156 |
| 5. | Carat | 7,4 % | 166 | 143 |