Mediální agentura Mindsquared bude v roce 2023 zajišťovat tvorbu mediální strategie, plánování a nákup OOH, rádia a printu pro největší českou dovážkovou službu Dáme jídlo.
Agentura vzešla vítězně z tendru, který se uskutečnil v prosinci 2022. Nově navázaná spolupráce zahrne tvorbu mediální strategie, plánování a nákup offline non-TV kanálů na českém trhu. Jednička na poli dovážkových služeb hledala partnera s odpovídající datovou expertízou a schopností přicházet s kreativními řešeními.
Dáme jídlo je první dovážkovou aplikací, která vstoupila na český trh a stala se tak průkopníkem této kategorie, kde si stále drží prvenství. S komunikací na offline kanálech jí v letošním roce pomůže mediální agentura Mindsquared, která se soustředí na pokročilou práci s daty v marketingové komunikaci. Ta je typická i pro mateřskou skupinu Mind2FLO, která vedle mediální divize Mindsquared sestavila i technologickou konzultační agenturu FLO.
„Jsme rádi, že si Dáme jídlo zvolilo právě Mindsquared. Je to pro nás dalším z důkazů, že přístup kladoucí důraz na strategické plánování, datovou analytiku a klientský servis je správný. Naše know-how nám umožňuje tvořit úspěšné strategie v offline médiích a konkurovat tak i velkým síťovým agenturám,“ dodává Martin Králík, CEO Mindsquared.
Tendr proběhl v prosinci 2022 a jeho předmětem bylo zpracování case study pro plánovanou jarní kampaň včetně návrhu OOH formátů. Ty budou i předmětem roční spolupráce, která zahrne tvorbu mediální strategie a non-TV offline kampaní na českém trhu.
„Mindsquared nám ukázali, proč během necelého roku dokázali získat množství velkých klientů, a rádi se k nim připojíme. Zaujala nás jejich strategie podložená daty, kreativní nápady i precizně naplánovaná exekuce,“ doplňuje Lukáš Burda, CMO Dáme jídlo. Dáme jídlo tak rozšiřuje řadu klientů, v jejichž tendrech byla agentura Mindsquared v uplynulých měsících úspěšná. Jedním z posledních čerstvě oznámených klientů byla Moneta Money Bank, která si Mindsquared vybrala pro správu online kampaní na období tří let.