Mediální rozpočet značek Merci, Toffifee či Nimm2 bude v péči agentura Knowmedia, vyhrála totiž firmu Storck v tendru.
Knowmedia, která je součástí skupiny Knowlimits, bude mediální agenturou Storcku pro roky 2023 a 2024. Výběrové řízení pro klienta organizoval mediální auditor Media Strategy, jenž do tenderu přizval přední mediální agentury působící na českém trhu. Své služby bude Knowmedia poskytovat všem značkám společnosti Storck, tedy merci, merci lovelies, Toffifee, Knoppers, Werther’s Original a dalším.
Spolupráce agentury a společnosti Storck odstartuje začátkem nového roku. Vedle Media Strategy měla organizaci výběrového řízení na starosti Ines Grunau, coby „team lead international procurement services“ společnosti, ve spolupráci s marketingovým manažerem pro ČR & SR Pavlem Vojtou.
Podle monitoringu Ad Intel (Nielsen) dosáhly v Česku hrubé mediální investice Storcku v roce 2021 objemu 479 milionů korun. Firma patří mezi největší výrobce cukrovinek na světě.