Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O téměř 500 milionů Storcku se postará Knowmedia

Mediální rozpočet značek Merci, Toffifee či Nimm2 bude v péči agentura Knowmedia, vyhrála totiž firmu Storck v tendru.

Knowmedia, která je součástí skupiny Knowlimits, bude mediální agenturou Storcku pro roky 2023 a 2024. Výběrové řízení pro klienta organizoval mediální auditor Media Strategy, jenž do tenderu přizval přední mediální agentury působící na českém trhu. Své služby bude Knowmedia poskytovat všem značkám společnosti Storck, tedy merci, merci lovelies, Toffifee, Knoppers, Werther’s Original a dalším.

Spolupráce agentury a společnosti Storck odstartuje začátkem nového roku. Vedle Media Strategy měla organizaci výběrového řízení na starosti Ines Grunau, coby „team lead international procurement services“ společnosti, ve spolupráci s marketingovým manažerem pro ČR & SR Pavlem Vojtou.

Reklama
Know

Podle monitoringu Ad Intel (Nielsen) dosáhly v Česku hrubé mediální investice Storcku v roce 2021 objemu 479 milionů korun. Firma patří mezi největší výrobce cukrovinek na světě.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)