Mediální jedničkou je Knowlimits, potvrdila COMvergence

Podle aktuálního reportu společnosti COMvergence je agentura Knowlimits z hlediska dosaženého obratu za rok 2024 stále lídrem mezi mediálními agenturami v Česku.

Agentura Knowlimits dosáhla s celkem 164 klienty obratu 244 milionů dolarů (v přepočtu 5,7 miliardy Kč) za rok 2024 a potvrdila tak pozici lídra mezi mediálními agenturami v Česku. S meziročním nárůstem tržeb o 27,1 procenta drží první příčku žebříčku už čtvrtým rokem po sobě.

Druhou pozici v žebříčku, který je součástí analýzy Media Agency Billings Rankings & Market Shares, zaujala agentura agentura OMD s velikostí obratu klientského portfolia 178 milionů USD. Na třetím místě je pak agentura PHD se 140 miliony USD.

„Díky našim klientům a úsilí všech agenturních týmů dokážeme jako česká agentura konkurovat světové špičce. Žebříček COMvergence potvrzuje, že zaměření na data a inovace v kombinaci se špičkovým servisem pro klienty přináší dlouhodobé výsledky. Pozici lídra v takto dynamickém prostředí se nám daří obhájit díky systematické práci celého našeho týmu a investicím do digitalizace, nových strategických nástrojů a lokálních datových řešení,“ uvedli Markéta Dyllong a Petr Bažant, managing partneři agentury Knowlimits.

COMvergence patří mezi nezávislé mezinárodní výzkumné firmy v oblasti marketingové a mediální komunikace. Pravidelně publikuje analytické benchmarkingové studie zaměřené na strategický vývoj v tomto segmentu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345