Vysoce konkurenční výběrové řízení společnosti Wolt pro nákup a plánování offline médií v regionu střední a východní Evropy vyhrála mediální agentura Dentsu.
Nově navázaná spolupráce aktuálně zahrnuje devět zemí s plánovaným rozšířením do dalších dvou. Projekty budou přímo koordinovány týmem Dentsu v České republice.
Manca Šalehar, zástupkyně společnosti Wolt, uvedla: „Jsme nadšeni ze spolupráce s Dentsu, agenturou, která sdílí naše zaměření na rozhodování založené na datech, obchodní dopad a strategickou agilitu. Jejich schopnost orientovat se ve specifikách každého z trhů při zachování místní relevance zajišťuje, že naše kampaně budou mít maximální dopad.“
První kampaň, která již čeká na spuštění, je výsledkem intenzivní spolupráce s HUB týmem vedeným Pavlem Bílkem, ředitelem klientského servisu Dentsu, a Kristýnou Šteffelovou, senior account manažerkou Dentsu. Komunikační strategii pro celý region zastřešila Zdeňka Zlatušková, ředitelka inovací a strategie Dentsu.
Martin Hanzal, „managing director“ Dentsu, dodává: „Jsme hrdí, že jsme zvítězili ve výběrovém řízení tohoto rozsahu, a že celou spolupráci budeme koordinovat z Česka. Abychom naplnili očekávání náročného klienta, jako je Wolt, zapojíme naše největší talenty napříč regionem a využijeme inovativní nástroje a chytrá řešení, které Dentsu nabízí, včetně ‚Attention planningu‘ a ‚Imagelance‘ pro automatizovanou produkci podkladů do kampaní.“
Jak uvádí agentura, tato synergie přináší do marketingových strategií značky Wolt novou dynamiku a současně posiluje pozici Dentsu na trhu CEE.