BigBoard Praha, největší poskytovatel venkovní reklamy v České republice, ustavil svou mediální divizi pod názvem BigBoard Media. Spadá do ní několik různě zaměřených webů a také televize Praha TV.
Skupinu webů BigBoardu tvoří metropolitní zpravodajství PrahaIN.cz, lifestylový magazín Flowee, inzertní server Hyperinzerce, oborové zpravodajství z médií a marketingu Médiář a servisní přehled Spindleruv-mlyn.com.
Výhledově se k nim připojí také filmová databáze FDB.cz. Všechny weby BigBoardu od března vystupují v oficiálním měření návštěvnosti NetMonitor pod hlavičkou BigBoard Media.
„Naším cílem je zařadit se mezi desítku největších českých vydavatelů internetového obsahu,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoard Praha. Zároveň BigBoard ukončuje spolupráci s externími prodejci reklamního prostoru – reklamu na svých webech hodlá nabízet prostřednictvím vlastního řešení.
Šéfem nové divize se stává zkušený mediální manažer Michal Voráček. Společně s redakčními týmy se zaměří na zatraktivnění obsahu i na obchodní aktivity, tedy jak na monetizaci internetového prostoru, tak vysílání Praha TV.
Provozovatel Praha TV nyní spadá prakticky celý pod BigBoard Praha. Skupina totiž ve společnosti Praha TV minulý měsíc převzala 20procentní podíl od firmy Primetime Media a navýšila tak svůj přímý podíl na 80 procent.
Dalších 10 procent vlastní prostřednictvím Pražské mediální společnosti. Zbylých deset procent drží Pražská televizní společnost, v níž BigBoard má 70 procent, 30 procent patří Jakubu Svorovi.
Regionální Praha TV vysílá zejména pro Prahu a střední Čechy, prostřednictvím terestrického vysílání je ale dostupná i v několika dalších krajích Česka. Celkově pokrývá 30 procent území republiky a zasahuje 400 000 diváků týdně. K dispozici je i u operátorů IPTV.